Chaokoh kokosmælk på tilbud i SuperBrugsen
Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-04 11:18

Verdens bedste kokosmælk - Chaokoh - er på tilbud i SuperBrugsen (8,95) i
næste uge. Jeg køber den billigere i Københavnske Thai-butikker, men alle
jer ude i provinsen har nu mulighed for at købe en knald-hamrende god
kokosmælk til en rimelig pris.

Og lad os så få gang i wokken...

--
-Jens B.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-04-04 16:53

Jens Bruun wrote:
> [...]

Nej de er ikke på tilbud...

Jan Pedersen
"Cuk@cuk.dk"
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...