Lørdagsmad
Fra : Sybil

Dato : 17-04-04 21:52

Hej Gruppe.
Vi har fået så dog mad i aften, så jeg ville lige dele det med jer.

Okseculotte. Stegt af på panden, lagt på laurbærblade og ind i ovnen. Den
var bare perfekt rød og meget meget mør.

Bagekartofler med masser af salt.
Hvidløgsmør, selvfølgelig hjemmelavet.
Råkostsalat, så der var lidt sundt.

Til dessert fik vi god vanillieis med friske spanske jordbær, der smagte af
jordbær og ikke vand.

MUMS

Hvad har I fået?

Sybil

Fra : -V-

Dato : 17-04-04 22:50

Sybil wrote:
> Hvad har I fået?

Vildand med jordskokker, stegt i jerncocotte (fra i går, og resterne
opvarmet i dag) med brasekartofler.

-V-

Fra : Helle

Dato : 18-04-04 00:18

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
> [...]
> Råkostsalat, så der var lidt sundt.
>
> Til dessert fik vi god vanillieis med friske spanske jordbær, der smagte

Vi fik sammenkogt ret og kartoffelmos såmænd...

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 07:27

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.

> Hvad har I fået?

Pillerejer

Tina

Fra : My

Dato : 18-04-04 09:19

Mørbrad i fløde-champignon sovs. Hertil ris

Fra : peet_dk

Dato : 18-04-04 09:19

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Hvad har I fået?

Tandoori-kylling + ris + Agurkeraita

:)

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 18-04-04 10:09

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
<snip>

> Hvad har I fået?
>
> Sybil

Børnefri weekend giver mulighed for råhygge.

Måltidet bestod af:

Brød: Lyst speltbrød, hvedbrød
Kød: choriso, parmaskinke, italiensk, kogt skinke, italiensk salami,
peberpate.
Ost: Cantenar(uhmmm), parmesan og dansk lagerost
Lunt: Nachos m. jalapenõ
Frugt: Honning melon, blommer, kiwi og banan
Drikke: Saint Emillion fra 98'

Det hele serveret på een gang. Anbefalelsesværdig måde at spise på. Det kan
tage timer og giver en intim stemning.

/Renate

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-04 11:29

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

> Hvad har I fået?

Semi-langtidsstegt, fransk skrabekylling (på tilbud til 45,- i ISO). Dertil
lynstegt, snittet hvidkål, forårsløg, babymajs, sukkerærter og frisk
hvidløg - lige vendt i en smule sød soya. Basmati-ris til resten af familien
(jeg undgår kulhydraterne pt.).

--
-Jens B.

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 12:21

> Hvad har I fået?

Minutsteaks, godt møre og tilpas rosarøde. Dertil barbeque pommes frites
(ikke helt pommes frites, men har glemt det eksakte navn) og bearnaise
sauce, salat og flutes.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Martin Andersen

Dato : 18-04-04 12:26

> [...]
> Råkostsalat, så der var lidt sundt.
>
> Til dessert fik vi god vanillieis med friske spanske jordbær, der smagte

Tacoruller med oksekød, masser af salsasovs, tomat, agurk, salat, frisk
peberfrugt og revent ost henover

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-04-04 16:29

[Sybil | Sat, 17 Apr 2004 22:51:54 +0200]

>Hvad har I fået?

Apetitvæker:
Små stykker af brændt figne omrullet med bresaola eller parmaskinke. Hertil
Pineau des Charantes på is.

Forret:
Sprøde filokurve m/ barbecue kyllingesalat, forårsløg og ripsgele. Hertil
koldt vand.

Hovedret:
Karrystegt svinemørbrad m/ chilistegt grøntsager i soya og soyabagte
kartoflerstykker. Hertil gode kraftig italiensk rødvin.

Dessert:
Smørstegt æblestrudel m/ vanillegelato, æble/vanillesirup og sprøde
æbletuilles. Hertil fed italiensk muscatvin.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 18-04-04 20:50

> Hvad har I fået?

Ny-hjemmebagt durumbrød med gravad laks. Hertil en Chablis.

Helstegt svinemørbrad, nye kartofler - kogt og braisseret - vendt med halve
cherrytomater og frisk basilikum, cognac-sauce. Hertil en Barbaresco.

Spanske jordbær, vanilieis og chokoladesauce.

Iskold Limoncello serveret i frostede glas.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //