radisser ... til andet end salat?
Fra : rasmus carlsen

Dato : 16-04-04 17:17

Hejsa,

Jeg har en hel masse radisser ... kan man bruge dem til andet end salat?

ras

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 02-05-04 21:28

"rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Jeg har en hel masse radisser ... kan man bruge dem til andet end salat?
>
> ras

Hej Ras

Jeg må sige, at jeg nyder mest radiser lige som de er - dyppet i fint salt
til og så bare gufle løs.... de kan selvfølgelig godt være lidt stærke men
det tager salten ligesom.

Janni

Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-05-04 21:59

"Janni Nørmølle" <trinity76@operamail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må sige, at jeg nyder mest radiser lige som de er - dyppet i fint salt
> til og så bare gufle løs.... de kan selvfølgelig godt være lidt stærke men
> det tager salten ligesom.

- jamen sådan kan jeg også bedst lide dem ... men nu havde jeg en så voldsom
stor mængde, at jeg ville blive rigtig træt af radisser, hvis jeg skulle
spise dem allesammen sådan (jeg endte med at smide en god del af dem i
skraldespanden).

ras