OT: tale ?
Fra : Bill

Dato : 02-04-04 19:15

Jeg skal hjælpe en ven med hans bryllupstale (som han jo traditionen tro
skal holde.) Hvor finder jeg eksempler på disse . Det er klart at den skal
være meget personlig, men han vil gerne søge "Inspiration" til den

Fra : Bøge

Dato : 03-04-04 16:20

Bill wrote:
> [...]
> tro skal holde.) Hvor finder jeg eksempler på disse . Det er klart at
> den skal være meget personlig, men han vil gerne søge "Inspiration"

http://www.festoriginalen.dk/index.phtml?page_id=bryllup

Mvh Bøge

Fra : alfaekko

Dato : 05-04-04 08:05

"Bill" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal hjælpe en ven med hans bryllupstale (som han jo traditionen tro
> skal holde.) Hvor finder jeg eksempler på disse . Det er klart at den skal
> være meget personlig, men han vil gerne søge "Inspiration" til den

Han kan jo kigge på sin kone, og tænke over hvorfor han gifter sig med
hende.
Det burde være rigelig inspiration

Anders

Fra : Else Holm

Dato : 05-04-04 11:48

"alfaekko" <alfaekko@minusspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
traditionen

> Han kan jo kigge på sin kone, og tænke over hvorfor han gifter sig

Det kunne være et tveægget sværd! Hvem siger, at hans ægteskab er idel
lykke!

--
Else

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 07-04-04 13:06

I news:4071393a$0$5940$ba624c82@nntp03.dk.telia.net <Else Holm>
<holm_49@hotmail.com> skrev:

> Det kunne være et tveægget sværd! Hvem siger, at hans ægteskab er idel
> lykke!

Hvis det allerede er ulykkeligt efter nogle få timer, har han et seriøst
problem ;)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Else Holm

Dato : 07-04-04 16:12

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:4071393a$0$5940$ba624c82@nntp03.dk.telia.net <Else Holm>

> Hvis det allerede er ulykkeligt efter nogle få timer, har han et
> seriøst problem ;)

Jeg misforstod og troede, at det var forloveren, der skulle kikke på
sin kone og dermed få inspiration til at hjælpe gommen med at skrive
talen!

--
Else