lagkage ?
Fra : FLEXMAN

Dato : 30-03-04 16:17

Jeg skal lave 4 lagkager til en fødselsdag,

Er der nogle der har en god ide til hvad jeg skal putte ind i sådan en ?

mvh

Karoline Magrethe

Fra : MK

Dato : 30-03-04 16:51

> Jeg skal lave 4 lagkager til en fødselsdag,
>
> Er der nogle der har en god ide til hvad jeg skal putte ind i sådan
> en ?

Frisk frugt og kagecreme.
eller
Bananer og hindbær, evt kagecreme

Begge smager godt med glasur på toppen.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 30-03-04 18:37

"MK" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Frisk frugt og kagecreme.
> eller
> Bananer og hindbær, evt kagecreme

+ et lag flødeskum og nogle let knuste makroner.

> Begge smager godt med glasur på toppen.

Ja - og pyntet med flødeskum og vindruer eller jordbær og chokolade, evt.
reven.

Hilsen Inger

Fra : Heidi

Dato : 30-03-04 18:46

FLEXMAN wrote:
> Jeg skal lave 4 lagkager til en fødselsdag,
>
> Er der nogle der har en god ide til hvad jeg skal putte ind i sådan
> en ?

Knuste rutebiler blandet med flødeskum og evt. med lidt abrikosmarmelade
(eller en anden lidt syrlig slags) smurt på bundene.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : CB

Dato : 31-03-04 21:22

Ananas er super duper sammen med banan og liiige lidt likør på bundene...HI
hi. Det er godter.

CB

Fra : Thomas Thisted Peter~

Dato : 01-04-04 09:45

Min erfaring er, at en del børn (såfremt det er til en børnefødselsdag)
hverken bryder sig om creme eller flødeskum.

Efter at have eksperimenteret lidt på min egen datter, er jeg nået frem til
flg:

Pisk flødeskum, og bland derefter let optøede hindbær i flødeskummet. Dette
"hindbærskum" tilsættes flormelis efter smag.

Evt. kan man tilsætte et par håndfulde dajm-kugler.

Dette fyld til lagkage smager friskt, og narrer de fleste børn, der ikke kan
lide flødeskum.

Du har fået plads til snigpremieren d. 5/9 kl. 13-14 på Nørrebro Bryghus,
Ryesgade i Kbh.

Indsæt venligst senest fredag d. 29/8 50 kroner på kontonr. 9278 4562937396
med angivelse af dit medlemsnummer og/eller navn.

Mvh
Thomas Thisted Petersen
______________________________
Some people see the glass as half full
Some see the glass as half empty
I see the glass as too big...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-04-04 20:47

On Tue, 30 Mar 2004 17:17:28 +0200, FLEXMAN wrote:

>Jeg skal lave 4 lagkager til en fødselsdag,
>
>Er der nogle der har en god ide til hvad jeg skal putte ind i sådan en ?

Bananskiver eller evt "æblemos" (Mere æble end mos, der må gerne være bid
i ... kort sagt hjemmelavet

Hjemmelavet kagecreme er ikke helt dårligt, ellers køb kogecreme (Den
kolde er hamrende elendig), når den er kold så vend lidt flødeskum i så
den bliver let.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Never let an inanimate object know you are in a hurry.