påskemad??
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 28-03-04 15:34

Hejsa

Jeg skal holde påskefrokost for første gang. Vi bliver 6 og jeg kunne godt
tænke mig andet end det typiske lam eller rugbrød med fisk og æg.

Hvad er jeres bud på en super påskefrokost? Varmt eller koldt er ligemeget,
gerne lidt utraditonel.

Tak på forhånd
Mia

Fra : Martin Andersen

Dato : 28-03-04 18:03

Hvad er jeres bud på en super påskefrokost? Varmt eller koldt er ligemeget,
> gerne lidt utraditonel.

Flæskesteg eller ribbenssteg med varme rødkål, kartofler, brun sovs og alt
det andet gode.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 19:51

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er jeres bud på en super påskefrokost? Varmt eller koldt er
ligemeget,

> Flæskesteg eller ribbenssteg med varme rødkål, kartofler, brun sovs og alt
> det andet gode.

Det er da temmelig traditionel mad, og ikke just let forårsmad

Mit forslag er forskellige madtærter, æggekage m. coctailpølser og bacon,
lam og sild kommer man ikke uden om til en påskefrokost, de to ting hører
til på et påskebord. Hønsesalat med bacon og ristede champ, æg med rejer
hører også til på et påskefrokostbord. Æg kan jo serveres på mange andre
måder end skidne æg med sennepsauce

Tina

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-03-04 16:19

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in message

> "Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> ligemeget,

> Det er da temmelig traditionel mad, og ikke just let forårsmad

Nej men det smager godt når man har boet 2½ år i Sverige som dansker

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 21:09

> "Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in message

> alt

> Nej men det smager godt når man har boet 2½ år i Sverige som dansker

*G* Så forstår jeg godt dit ønske

Tina