Trailere
Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 01:18

Hej i gruppen, igen

Findes der en hjemmeside med uhyre mængder trailere på film. Jeg er ved at
lave en Acces database over mine film, og i den forbindelse kunne jeg godt
tænke mig en masse trailere til at putte ind til hver film jeg har.

Kim Larsen

Fra : Alzklaz

Dato : 29-04-04 04:17

Jeg har altid brugt http://www.apple.com/trailers/

Fra : J

Dato : 29-04-04 16:31

"Alzklaz" <na@nospam.com> skrev i en meddelelse
> "Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har altid brugt http://www.apple.com/trailers/

Apple har alt hvad hjertet kan begære, men da deres trailers sjældent kan
gemmes på disken men kun ses, så er det nok ikke lige hvad Mythos søger.
Jeg bruger selv www.jurassicpunk.com Han har ikke alt, men alt han har kan
downloades og gemmes.

Jeg vil dog gerne advare: Trailers fylder en del, så en hurtig forbindelse
og masser af diskplads er et must. Jeg har selv 43 GB liggende...

Jonas

Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 18:19

> [...]
>
> Jeg vil dog gerne advare: Trailers fylder en del, så en hurtig forbindelse
> og masser af diskplads er et must. Jeg har selv 43 GB liggende...

Hvis du har en DVD-brænder, kunne jeg så få dig, mod betaling, til at brænde
de 43 Gb trailere ud til mig ?

Kim Larsen

Fra : J

Dato : 29-04-04 21:37

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du har en DVD-brænder, kunne jeg så få dig, mod betaling, til at
brænde
> de 43 Gb trailere ud til mig ?
>
> Kim Larsen

Tja bum bum....
Altså, for det første skal jeg selvfølgelig ikke have betaling for at gøre
en fyr en tjeneste, for det andet har jeg desværre ikke en DVD-brænder
(endnu) så der skal vist en hel del CD'er til!
SVJV sælger Jurassic Punk såkaldte "trailer disks" for en billig penge.
Måske var det noget?
Det allernemmeste og hurtigste (hvis du har ADSL eller tilsvarende) er at
installere en download manager, som f.eks. Download Accelerator Plus og så
lade den hive ned fra Jurassic Punk imens du sover. Det plejer jeg at gøre
Man kan angiveligt også finde mange trailers på Kazaa.

Men hvis du har mere specifikke ønsker som kan være på et par CD'er så send
mig bare en e-mail på albuerumminusspam@hotmail.com Gæt selv hvad der skal
fjernes fra adressen
Hvis jeg har dem, så får du en kopi for diskens og frimærkets pris!

Jonas

Fra : Mythos

Dato : 30-04-04 01:46

> [...]
> fjernes fra adressen
> Hvis jeg har dem, så får du en kopi for diskens og frimærkets pris!

Så glemmer vi det bare, det var ellers en pæn tanke.
Jeg har et program som hedder Teleport Pro, det er også kanont til at hente
sådanne filer med, så det tror jeg at jeg gør.
Det med at komme med enkelte ønsker, det er ikke så godt, jeg har ca. 400
film jeg skal have i databasen

Kim Larsen

Fra : J

Dato : 30-04-04 22:08

> [...]

> sådanne filer med, så det tror jeg at jeg gør.
> Det med at komme med enkelte ønsker, det er ikke så godt, jeg har ca. 400

No worries! Held og lykke med at finde dem
Men altså, hvis der er noget du ikke kan finde så kan du jo droppe mig en
linje. Jeg har lidt forskelligt.

Jonas

Fra : Mythos

Dato : 01-05-04 01:21

> No worries! Held og lykke med at finde dem
> Men altså, hvis der er noget du ikke kan finde så kan du jo droppe mig en
> linje. Jeg har lidt forskelligt.
>
> Jonas

Jeg har dig i tankerne hvis jeg kommer til at mangle noget, takker mange
gange

Kim Larsen

Fra : Kasper Møller

Dato : 29-04-04 04:55

www.trailersworld.com

Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 08:03

Takker for begge svar, der skulle vær nok til et par timer

Kim Larsen

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 29-04-04 09:59

Mythos wrote:
> [...]
> lave en Acces database over mine film, og i den forbindelse kunne jeg godt
> tænke mig en masse trailere til at putte ind til hver film jeg har.

Ikke så meget et svar på dit spørgsmål om trailer, men mere eet nyt
spørgsmål. Hvorfor lave din egen database, istedet for at bruge et
databaserpogram der allerede er lavet. Jeg kan kun anbefale
http://www.dvdprofiler.com/.

mvh Magnus

Fra : Rasmus

Dato : 29-04-04 11:23

http://www.filmnet.dk/movie.asp?mode=trailers_list&karakter=A

http://www.movie-page.com/trailers.htm

http://www.cinema.com/trailers/index.phtml

---

Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 12:08

"Rasmus" <cartman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.filmnet.dk/movie.asp?mode=trailers_list&karakter=A
>
> http://www.movie-page.com/trailers.htm
>
> http://www.cinema.com/trailers/index.phtml
>

> ---

Takker

Kim Larsen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 01-05-04 13:31

> [...]

> lave en Acces database over mine film, og i den forbindelse kunne jeg godt
> tænke mig en masse trailere til at putte ind til hver film jeg har.

Har gjort præcis det samme i FileMaker, og fandt især en del ældre
trailers på www.hollywood.com

--
Steen Villumsen
steen [at] teglvang [dot] dk