Efterlysning af gammel film
Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 01:15

Hej i gruppen

I er så fantastiske her inde, så mon man ikke kan hjælpe mig endnu en gang ?

Jeg kan huske jeg har set en tegnefilm en gang hvor der var en totalt
liderlig (ja, undskyld sproget, men det var den altså) kanin med. Det var
lige meget hvad den så der bevægede sig, så sprang den på det. Det var så
vidt jeg husker ikke den der var hovedpersonen i filmen. Jeg mener den udkom
omkring på samme tid som "Jungle Burger" eller "shame of the jungle" som den
også hedder, altså i 70'erne en gang, men jeg er ikke sikker.
Jeg er næsten blank på titlen, men mener den hed noget i stil med O's
history, eller noget i den stil.

Er der mon nogen der husker bedre end jeg ?

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 05:48

Den hedder Junglebøffen (Shame of the jungle). Jeg har den på VHS. Jeg tror
nok jeg købte den i TP for en rund ti'er i sin tid...

Niels O.

Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 08:01

<hj> skrev i en meddelelse
> Den hedder Junglebøffen (Shame of the jungle). Jeg har den på VHS. Jeg
tror
> nok jeg købte den i TP for en rund ti'er i sin tid...
>
> Niels O.

Nej det er ikke den jeg tænker på, den jeg har i tankerne, det er en med en
kanin der er mildesttalt gal, og den er ikke med i Jungle Burger.

Kim Larsen

Fra : Kim2000

Dato : 29-04-04 19:04

Ku det være Meet The Feebles?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-04-04 19:25

Hej!

Kim2000 wrote:

> Ku det være Meet The Feebles?

Hvis hans film indeholder en scene hvor en hvalros får et blowjob af en kat, så
ja

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 20:35

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Hvis hans film indeholder en scene hvor en hvalros får et blowjob af en
kat, så
> ja
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader
>
> OBS: Der kan max. attaches 30kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Uhadada, det lyder til at være en film i min ånd, men jeg kan ikke huske den
del af filmen

Kim Larsen

Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 20:37

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ku det være Meet The Feebles?

Efter det jeg kan finde på nettet, så er "Meet The Feebles" en dukkefilm,
men den jeg søger er en rigtig tegnefilm.

Kim Larsen

Fra : Kim Odgaard

Dato : 29-04-04 22:26

> [...]
> history, eller noget i den stil.
>
> Er der mon nogen der husker bedre end jeg ?

Jeg husker at have set filmen hos en klassekammerat da vi gik i 5. eller 6.
klasse og det var i 1988-1989, ved ikke om det kan hjælpe dig, men jeg vil
tro den er fra den tid af. Husker kun den liderlige kanin