Priser på flyrejse til asien
Fra : Jette Christensen

Dato : 27-04-04 20:05

Hejsa,

vi er et par stykker som gerne vil rejse til asien (Thailand, Laos, Malaysia
eller lig.).

Vi vil gerne rejse rundt der i ca 2 måneder, og det skal bare være billigt,
for vi er alle studerende.

Jysk og Kilroy sælger tilsyneladende billetter til ca. kr. 4000 tur-retur,
men kan det lade sig gøre at få dem billigere?

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.
Allan og Jette mf.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-04-04 21:33

"Jette Christensen" <jkhc@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jysk og Kilroy sælger tilsyneladende billetter til ca. kr. 4000 tur-retur,
> men kan det lade sig gøre at få dem billigere?

NEJ..! -max-

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 27-04-04 21:44

En pris på 4000 for en rejse til eks. Bangkok er meget billigt.

Mads Vestergaard

Fra : RH

Dato : 28-04-04 16:41

> [...]
>
> Jysk og Kilroy sælger tilsyneladende billetter til ca. kr. 4000 tur-retur,
> men kan det lade sig gøre at få dem billigere?

Det er som regel den billigste pris for flybilletter til Bangkok - og det er
lavsæsonspris endda. I højsæsonen ligger de billigste billetter på ca. 5000
kr

/Sanne

Fra : Allan Skov

Dato : 28-04-04 18:29

Hej igen, tak for svarene.

Jeg kan så efterfølgende sige, at efter at have været nede og tale med både
kilroy og jyst, er der INGEN billetter til de 4000 som begge firmaer ellers
skriver på deres hjemmeside. Det billigste jeg kunne få var 6300 ved jysk,
og 6200 ved kilroy...

Da jeg spurgte hvordan man fik fat på de billetter til 4000 som de reklamere
med på hjemmesiden, var svaret, at man skulle booke 10 måneder i forvejen.

Vi vil derfor spørge gruppen, om nogle har andre forslag til hvor billige
studie-venlige billetter alternativt kan købes.

Håber at høre fra jer
Allan, Jette, Sine, Hanshenrik og Torben.

Fra : RH

Dato : 28-04-04 19:40

> [...]
>
> Vi vil derfor spørge gruppen, om nogle har andre forslag til hvor billige
> studie-venlige billetter alternativt kan købes.

Er det nu her i sommerperioden I vil afsted?

Jeg har i en periode selv fulgt med i, hvad flybilletter til Østen koster
(og jeg har en veninde som er salgsleder hos Kilroy og har derfor snakket en
del med hende om sagen), og situationen er den, at hvis man vil afsted i
højsæsonen (her snakker vi om danskerne almindelige ferieperioder - dvs.
især juni - august og omkring juletid) så koster de allerbilligste billetter
ca. 5000 kr og der skal man være ude i ekstrem god tid. I september/oktober
måned sidste år var de billigste billetter til sommerferien 2004 allerede
udsolgt. De helt billige billetter er desuden oftes med Aeroflot, hvor man
iflg. min veninde ikke kan forvente den helt store komfort eller service og
kan risikere en meget lang ventetid i Moskva. Men det er ikke kun Kilroy der
tilbyder disse billige billetter - man kan også købe dem mange andre steder,
men der gælder det samme med at man skal være ude i meget god tid.

Hvis man ikke får fat i de billige billetter, så ligger prisen på ca. 6000
kr og opefter.

Hvis man vil afsted udenfor højsæsonen (billigste periode er oftest april,
maj og starten af juni) - og det er her man som regel kan købe en billet til
de ca. 4000 kr. Men her gælder som regel de samme regler om at være ude i
god tid. Og ellers ligger billetterne på ca. 5000 kr og opefter.

Prøv at tjekke de forskellige hjemmesider, hvor man kan købe flybilletter
online - for det er ikke altid Kilroy er de billigste selv om man er
studerende.

Held og lykke

/Sanne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-04-04 20:45

"Allan Skov"
> [...]
> studie-venlige billetter alternativt kan købes.
>
> Håber at høre fra jer
> Allan, Jette, Sine, Hanshenrik og Torben.

Hold kæft nogle idioter, hehe..
Prøv andre flinke folk, cctravel, gracetours eller prime(travel),
sidstnævnte desideret flybilet agent, de har været gode tidligere,
ved ikke hvad de kan idag. -max-

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 29-04-04 15:24

Hej

Et godt sted at søge er her
http://www.rejsernu.dk/flybillet.php

Her kan du søge blandt priser fra ca 650 forskellige flyselskaber

Med venlig hilsen

Lars Andersen
http://www.RejserNU.dk

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 29-04-04 16:05

Prøv http://www.sinex.dk

Fra : Willy B. Stellander

Dato : 03-05-04 18:23

Prøv her. det er et Filippinsk rejsebureau med speciale i Asien og ikke
dyre. Vi bruger dem i vor org.
http://www.premacell-travel.dk/

--
Kind regards / Med venlig hilsen
Mr. W. B. Stellander

Fra : Bj|rn Christian T|rr~

Dato : 28-04-04 18:24

Jette Christensen <jkhc@ofir.dk> wrote:
[...]

Det er helt sikkert Thailand og Bangkok som blir det billigste
alternativet. Om man er i tvil om man har fått en god pris til
Bangkok, så er det smart å sjekke hva Aeroflot skal ha for en
slik billett. Laveste pris der er 3800 eller 4200, avhengig av
sesong ( http://www.aeroflot.dk + velg Tarifs ). Det krever
typisk en overnatting i Moskva, og hvis Aeroflot dekker det så
er det fint nok med en slik overnatting, når man skal være borte
så lenge som to måneder. Regn dog ikke med å få sett noe særlig
av Moskva, flyplassen ligger laaaaangt utenfor sentrum, og i
nærheten av flyplassen er det bare skog og et par dårlige
hoteller. Men et lite innblikk får man jo.

Bjørn