flyrute aarhus berlin
Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 25-04-04 17:17

Jeg lyttede i formiddags (25/4) til radioen, hvor en Kaospilot talte om
overvejelserne om at flytte uddannnelsen til Berlin, bl.a. fordi der nu
var kommet en direkte flyforbindelse Berlin-Aarhus. Hvem kan det være
(altså flyselskabet)? Jeg har søgt både Maersk Air, Lufthansa, BA og
SAS, men det er tilsyneladende ikke nogen af dem. Er der en her der ved
besked?

Med venlig hilsen

Niels U. Kristiansen

Fra : Søren Blom

Dato : 25-04-04 18:47

"Niels U. Kristiansen" <niels.u.kristiansen@mail1.stofanet.dk> skrev
> [...]
> (altså flyselskabet)? Jeg har søgt både Maersk Air, Lufthansa, BA og
> SAS, men det er tilsyneladende ikke nogen af dem. Er der en her der ved

Uden at vide det, så er jeg ret sikker på at det er Ryanair, men prøv at slå
www.aar.dk op, det fremgår nok at sitet.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 29-04-04 15:47

Jeg prøver lige en gang til:

Er der nogen her, der ved noget om en kommende direkte flyrute Århus-
Berlin?

med venlig hilsen
Niels

Fra : Kristian

Dato : 30-04-04 11:33

"Niels U. Kristiansen" <niels.u.kristiansen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg prøver lige en gang til:
>
>Er der nogen her, der ved noget om en kommende direkte flyrute Århus-
>Berlin?
>
>med venlig hilsen
>Niels
-----------------
Jeg har ikke hørt noget om Århus - Berlin , men Easy Jet begynder at
flyve København - Berlin fra torsdag d. 13 maj:
http://www.cph.dk/cph/dk/presse/nyheder/rutenyt/2004/lavprisselskaber.htm

Kristian

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 30-04-04 13:19

Kristian wrote:
> Jeg har ikke hørt noget om Århus - Berlin , men Easy Jet begynder at
> flyve København - Berlin fra torsdag d. 13 maj:
> http://www.cph.dk/cph/dk/presse/nyheder/rutenyt/2004/lavprisselskaber.htm

Det er nok den, der har været talt om.
Tak for det.
mvh