Billige flybilletter Kbh. til Dublin
Fra : Claus Rolsted

Dato : 24-04-04 14:07

Hej gruppe,

Jeg har søgt lidt tilbage i gruppen, men har ikke rigtigt kunnet finde
noget.

Er der nogen, som har gode forslag til hvor jeg kan finde billige
flybilletter til Dublin?

Hvilke prissammenlignere, som I kan anbefale, er der udover
pricerunner.dk, kelkoo.dk, rejsefeber.dk og ticket2travel.dk ?

PFT.

Claus

Fra : Kristian

Dato : 24-04-04 16:17

Claus Rolsted <rolsted@nospam.nospamdk> wrote:
> [...]
>Hvilke prissammenlignere, som I kan anbefale, er der udover
>pricerunner.dk, kelkoo.dk, rejsefeber.dk og ticket2travel.dk ?
Prøv også www.flybillet.dk.

Kristian

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-04-04 17:47