Camping med forudreserveret telt.
Fra : Tom Frank

Dato : 21-04-04 10:05

Hej,

Jeg har hørt at man kan forudreservere telte i sydeuropa, hvor konceptet går
ud på at man bare kører derned og indkvartere sig i opstilte telte. Ligesom
på hoteller. Hvad hedder konceptet ?? Er der nogen som kan komme med nogle
gode web-sites. Jeg har hørt der er meget rift om dem og man skal derfor
bestille i lang tid i forvejen.

Jeg har tænkt på at vores sommerferie skal gå til Spanien via Frankrig, så
evt. anbefaling er velkommen.

Mvh
Tom Frank

Fra : J W Nielsen

Dato : 21-04-04 10:55

> [...]
>
> Jeg har tænkt på at vores sommerferie skal gå til Spanien via
> Frankrig, så evt. anbefaling er velkommen.

Hej...
Koncept og koncept
Jeg tror alle "kør-selv-ferie" bureauer har telte opstillet fast på masser
af pladser i Frankrig, Italien og Spanien. Udover telte er det meget
almindeligt med store stationære campingvogne (mobilehomes)...
Har i flere år brugt Dansk Friferie hvor vi har lejet mobilehomes i
ovennævnte lande. Såfremt der er meget varmt kan mobilehome være at
foretrække frem for telt - der findes også mobilehomes med aircondition.

Pladsen El Delfin Verde nord for Barcelona, http://www.eldelfinverde.es/,
har masser af telte stående (bla. via Dansk Friferie) - fin plads med stor
swimmingpool og strand lige ned til Middelhavet.

http://www.danskfriferie.dk/
http://www.eurocamp.dk/eurocampHomeDK.htm
http://www.danskbilferie.dk/

- og mange, mange andre....
Prøv evt. med "kør selv ferie" på Google !

Mvh
Jørgen

Fra : Morten

Dato : 21-04-04 16:51

Se link. De er sponsor for G O G håndbold

http://www.vacansoleil.com/dk/index.htm
">