Santorini
Fra : Camilla L Andersen

Dato : 19-04-04 12:23

Hejsa!

Er der nogle der har et digitalt kort over Santorini liggende eller kender
til en hjemmeside hvor sådan et findes......

/Camilla

Fra : Henrk Lutzen

Dato : 19-04-04 20:04

"Camilla L Andersen"
<camilla@wapse_detteskalduslettehvisduvilsendemailstilmig.dk> skrev i en
meddelelse news:4083b670$0$235$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa!
>
> Er der nogle der har et digitalt kort over Santorini liggende eller kender
> til en hjemmeside hvor sådan et findes......

Er det bare sådan et her du mener?

http://www.santorini.com/maps/touristmap.htm

Fra : Camilla L Andersen

Dato : 21-04-04 10:01

Det var nu mere i retning af en vejkort over Santorini jeg havde i tankerne.
De eneste jeg har kunnet finde har været ret unøjagtige

/Camilla

Fra : Henrk Lutzen

Dato : 24-04-04 12:24

meddelelse news:4086385a$0$216$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det var nu mere i retning af en vejkort over Santorini jeg havde i
tankerne.
> De eneste jeg har kunnet finde har været ret unøjagtige
>
> /Camilla

Jeg har været på Santorini 3 gange, og tro mig der ER ikke flere veje på øen
end de ganske få veje som er med på de fleste kort.

Santorini er ikke en ø hvor du kan cykle/køre rundt og se så forfærdeligt
meget, men det er godt nok et dejligt sted at holde freie alligevel, og de
få ting der er at se, er da også spændende nok, bl.a denne her oldtids by på
toppen af øen som jeg ikke kan huske hvad hedder.