Billeje i Tyskland
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-04-04 18:05

Vi er 4-5 personer, der overvejer en bilferie i Europa på ca. 4000 km på en
uge til august.

Vi har (næsten) konkluderet, at den billigste løsning kan være at køre til
Flensborg med tog, og dér leje to mindre biler.

Er her nogen her der kan anbefale en god udlejer eller måske et bedre
alternativ?

pft

Jesper

Fra : Pro

Dato : 18-04-04 20:39

Vi har tit lejet bil igennem AVIS i Flensborg..., du får 15% rabat hvis du
har et SAS Bonuskort eller et AVIS card (som vistnok koster 100 kr). Du kan
blot ringe til Avis International og bede om en bil fra Flensborg....så får
du automatisk den billigere tyske pris...alternativt kan du booke på
www.avis.de eller www.avis.dk

Husk tillæg for ekstra fører 15 ? /dag dog vistnok med et max antal dg. og
evt. forsikring uden selvrisiko.

Eks. koster en VW Golf 1.9 TDI, ca. 1800 for 7 dg incl. forsikring

Mvh. Kim

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 18-04-04 21:48

Hej Jesper

Du kan også med fordel prøve via Holidayautos
de kan tit komme op med en langt bedre pris end mange af de andre firmaer

Du kan tjekke deres priser her

http://www.RejserNU.dk/bil.php

Eller du kan ringe direkte til dem på tlf : 45 7042 4500

Held og Lykke
Hilsen

Lars Andersen
http://www.RejserNu.dk

Fra : Emil Jensen

Dato : 19-04-04 09:27

> Du kan også med fordel prøve via Holidayautos
> de kan tit komme op med en langt bedre pris end mange af de andre firmaer

Et direkte link til deres hjemmeside: www.holidayautos.dk

Ellers har jeg gode erfaringer med dem...

Mvh

Emil

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-04-04 17:03

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message

> Et direkte link til deres hjemmeside: www.holidayautos.dk
>
> Ellers har jeg gode erfaringer med dem...
>
> Mvh
>
> Emil

Uanset hvad jeg booker får jeg beskeden: "At least one hour is required"

Jesper

Fra : Emil Jensen

Dato : 19-04-04 19:03

> Uanset hvad jeg booker får jeg beskeden: "At least one hour is required"

Mærkeligt? Hvor vil du forresten hente bilen, da Flensburg åbenbart ikke
findes på listen?

Mvh

Emil

Fra : Hans Nelke

Dato : 20-04-04 10:38

Hvorfor ikke dele et moterhome det gjorde vi meget billigere i tyskland

Fra : Emil Jensen

Dato : 20-04-04 12:12

> Hvorfor ikke dele et moterhome det gjorde vi meget billigere i tyskland

Måske fordi man ikke kommer så hurtigt frem i et motorhome?

Emil

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-04-04 20:54

"Hans Nelke" <gammon(cube)@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> en

>Hvorfor ikke dele et moterhome det gjorde vi meget billigere i tyskland

Muligvis ikke nogen dum idé. URL, andet?

Jesper

Fra : Emil Jensen

Dato : 20-04-04 21:35

> Muligvis ikke nogen dum idé. URL, andet?

www.neergaard.com har en dansk, tysk og svensk afdeling.

Emil

Fra : Mads

Dato : 21-04-04 14:06

Vi lejede sidste sommer en minibus hos www.minibussen.dk. De ligger godt nok ikke
i Tyskland, men deres priser var fornuftige.

Mvh
Mads

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.162.192.11)