Maxi-scooter i odense og omegn
Fra : Scooteristen

Dato : 28-04-04 21:04

Hej alle,

Jeg er den glade ejer af en micro maxi-scooter, nemlig en PGO T-rex
150. Det er min første (psoudo)motorcykel og jeg savner derfor lidt
erfaringer og lign.

Jeg skriver her for at høre, om der er nogen fra Odense og omegn - evt. hele
Fyn, der er interesseret i, at hjælpe hinanden lidt med vedligehold,
opgraderinger osv. f.eks. ventiljustering. Det er jo lidt vanvittigt at
bruge 1000 kr på et eftersyn hver 3000 km (servicehæfte på min PGO) når jeg
har købt maskinen for 15k......

Jeg synes der er alt for lidt info at hente om disse maskiner rundt omkring
på nettet og for øvrigt også hos forhandlere. Jeg kunne sikkert lære lidt om
motorcykler i en MC klub, men der hører jeg jo heller ikke rigtigt hjemme
med min scooter - jeg kan nok ikke følge med på en tur og jeg er heller ikke
sikker på, at min PGO vil føle sig hjemme ved siden af en 1200 ccm maskine

med venlig hilsen

Scooteristen

Fra : anders majland

Dato : 29-04-04 11:53

> Jeg skriver her for at høre, om der er nogen fra Odense og omegn -
> evt. hele Fyn

Har ikke helt styr på hvem der er med i www.maxiscooter.dk - men mon
ikke der er et par pgo ejere der kan øse af deres erfaringer ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid