Endelig optur..... Frøen, vendte tilbage.
Fra : Ninja Rider

Dato : 28-04-04 20:34

Hejsa

Endelig blev jeg genforenet med min lille sorte frø. Nu i ny og
forbedret udgave, der forhåbenligt holder i meget lang tid inu.
Historien:
Jeg havde oplevet at den ligesom hoppede ud af 3-4gear, når den fik
noget gas, her efter vinteren. Det var ikke bare noget med koblingen som
jeg måske håbede lidt på i starten, men det viste sig at være skifte
gaffelen der var blevet bøjet. ÆV!.....
Heltigvis blev det lavet på garentien, og idag, omkring en månede efter
at den kom på værkstedet, fik jeg så hentet den.

Nøjj... den går sQ godt. Det eneste 2hjulede jeg har kørt på den sidste
månede er en Aprilia SR50 Ditech, og det kan sQ næsten være det samme.

Nu står jeg med en Stortset ny kværn, med nye stumper i gearkassen, nye
dæk, ny vindskærm, bagskærm og den har fået skiftet kølervand, olie,
oliefilter og andre småting.

Det var en kanon god oplevelse at køre hjem og bare kunne køre i alle
gearne hvor den bare spandt op til omdrejningsbegrænseren
Jeg nåede lige at få fyret lidt til den ude på motorvejen mens den
stadig er politi fri.

En anden god ting er at nu fik jeg afdroslet den, så den har de
nominelle 125hk, i stedet for de 34hk som den blev leveret med.
Dette skyldes at jeg fik det store kort her i lørdags.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Nu i ny forbedret udgave....

Fra : Annette Hansen

Dato : 28-04-04 20:41

Tillykke!
Det er altid rart at få styr på sin cykel.
Håber du nu kan styre alle de heste
mvh Annette

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-04-04 20:42

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> writes:

> En anden god ting er at nu fik jeg afdroslet den, så den har de
> nominelle 125hk, i stedet for de 34hk som den blev leveret med.
> Dette skyldes at jeg fik det store kort her i lørdags.

Tillykke med den "nye" MC. Med afdroslingen bliver motoren til en helt
ny oplevelse.

--Kai

Fra : Ninja Rider

Dato : 28-04-04 20:49

Hejsa

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Tillykke med den "nye" MC. Med afdroslingen bliver motoren til en helt
> ny oplevelse.
Tja... Der er så lige et spørgsmål om hvor mange hk den havde før... :)
Fy, slemme mig, men alligevel....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja

Fra : MKS - 74

Dato : 28-04-04 21:41

On Wed, 28 Apr 2004 21:49:29 +0200, Ninja Rider
<Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote:

>Tja... Der er så lige et spørgsmål om hvor mange hk den havde før... :)

Vel ca de 102-103 hk sådan en har på hjulet...

>Fy, slemme mig, men alligevel....

En ting er at gøre det, noget andet at fortælle om det...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 23:20

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote in message
> [...]
> nominelle 125hk, i stedet for de 34hk som den blev leveret med.
> Dette skyldes at jeg fik det store kort her i lørdags.

Du har sgu da ikke kørt på den cykel med 34 heste, så meget har jeg da
forstået på dine tidligere indlæg *lol*. Den har vel aldrig set det
drossel-kit *g*

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-04-04 07:59

Tillykke tillykke.

Jeg var slet ikke klar over det var en droslet du kørte på.... Så har du jo
faktisk fået en ny MC, igen

--
Mvh.
Henrik