Forsikring, billigst hvor?
Fra : Annette Hansen

Dato : 28-04-04 20:28

Som headeren så smukt afslører, leder jeg efter erfaringer med forsikring
af mc.
Min kammerat kigger på en GSXR1000, han er 28, har 6 års erfaring på mc, og
vil gerne have kasko på.
If siger at den cykel forsikrer de ikke, GF vil ikke give ham kasko før han
er 30, og Tryg skal have 17000.
Kan det ikke gøres billigere?
Sidste år skulle Tryg have en del mindre, men det er steget stejlt.
Tak på forhånd, nvh Annette

Fra : Ninja Rider

Dato : 28-04-04 20:51

Hejsa

> Sidste år skulle Tryg have en del mindre, men det er steget stejlt.
> Tak på forhånd, nvh Annette

Tilgengæld er den uden premie stigning ved skader...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 28-04-04 21:22

"Annette Hansen" <annettegh@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> vil gerne have kasko på.
> If siger at den cykel forsikrer de ikke, GF vil ikke give ham kasko før

Jeg ved ikke om det kan gøres billigere, men umiddelbart mener jeg at
Topdanmark er blandt de billigste, med mindre man andre steder kan opnå
rabat gennem foreninger ell. lign.
Jeg selv er 27 år og ligger på ca. 4.400 kr. p.a. (med kasko) indberegnet
medlemsrabatten gennem Touring Club for min XJ600S Diversion med 3-4 års
ancinnitet, men det er jo også en "lidt" anden motorcykel

/Thomas Sørensen

Fra : Janner

Dato : 29-04-04 11:13

Pug 307 HDI
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
"Annette Hansen" <annettegh@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> er 30, og Tryg skal have 17000.
> Kan det ikke gøres billigere?
> Sidste år skulle Tryg have en del mindre, men det er steget stejlt.

Til den slags cykel er der kun Tryg .... 17000 er sgu da egentligt oxo
billigt med kun 6 års erfaring

--
Hygge fra Onkel Jan
CBR929RR

Der nu gir fyrstligt 14 K i tryg fro feje bladet ... gudske lov kommer jeg i
superbil klassen fra og med næste april til kun ca 6000 årligt *S*

Tryg indeler cyklerne i to klasser sport eller kedelig *S* her er der så i
hver klasse en pris for op til 100000 , en anden op til 150000 , en tredie
mellem 150-200 og så er der klassen over hvor en Gix 1000 vil gå i

Fra : Annette Hansen

Dato : 29-04-04 14:08

"Janner" <ask@me.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> og
> han
> >

> Til den slags cykel er der kun Tryg .... 17000 er sgu da egentligt oxo

Hm, men han er elite billist?

> Hygge fra Onkel Jan
> CBR929RR
>
> Der nu gir fyrstligt 14 K i tryg fro feje bladet ... gudske lov kommer jeg
> superbil klassen fra og med næste april til kun ca 6000 årligt *S*

Efter at have snakket med min forsikrings dame, kunne hun finde den til 12k
pr år for en Gix1k.
Så efter en mindre glædes dans, skal jeg da vist til at se på en ny raket.

Fra : Janner

Dato : 30-04-04 08:31

> [...]
12k
> pr år for en Gix1k.
> Så efter en mindre glædes dans, skal jeg da vist til at se på en ny

Lyder fornuftigt hvilket selvskab ??