Allingaabro "MOTOR" festival
Fra : B?st

Dato : 28-04-04 19:20

Hej alle,

fandt lige en folder på den lokale tankstation og syntes at dette link
skulle ud til alle jer derude da jeg selv syntes at det ser rigtig
interessant ud.

www.Titty-Twister-Racing.dk

Der er vist basis for at komme til at lugte lidt af brændt gummi
Det kunne endda være at der var nogen der havde lyst til at ræse med!

Mvh Thomas (GSX 400 X Impulse)

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-04 19:26

"B?st" <tvmikkelsen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kunne endda være at der var nogen der havde lyst til at ræse med!

Mon ikke den lokale sherif skal være med også..?...

Hr. Bjørn

Fra : Søren Lindholt

Dato : 28-04-04 19:43

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke den lokale sherif skal være med også..?...
>
> --

Jojo, og det er satenedme lovlig ræs!!

Søren

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-04 20:01

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jojo, og det er satenedme lovlig ræs!!

Det er jeg ikke i tvivl om ... godkendelsen altså.

Det var mere på MC (BSA eller BMW), jeg tænkte på...

Hr. Bjørn