Hejsa....S.G. Var det dig jeg hilste på ve~
Fra : Kasperkk

Dato : 28-04-04 18:01

Kørte selv gs500

Kasperkk
GS500E

Fra : S.G

Dato : 28-04-04 18:24

hov hehe..
Nop har ikke været mig. har siddet med eksamensopgave hele dagen.
Sidder nu og læser om modificeringer af luftfilterkassen til min tl1000´er
:)

Men kigger da klart ned imorgen :) Du kan kende min tl´er ved at tl1000S på
kåben mangler. Istedet er det er Suzuki "S" i sort med lille skrift "suzuki"
under.

Kig da over og sig hej hvis du ser mig dernede :)

Fra : Kasperkk

Dato : 28-04-04 19:12

> Men kigger da klart ned imorgen :) Du kan kende min tl´er ved at tl1000S

> kåben mangler. Istedet er det er Suzuki "S" i sort med lille skrift
"suzuki"
> under.

Nå okey....den her var ellers også rød, men der stod tl1000s på kåben...

> Kig da over og sig hej hvis du ser mig dernede :)

Jeg regner med at kommer derud omkring klokken 19. Jeg har en kammerat med
der skulle vise en jakke til Thomas Jensen (Fazer).

Vi ses

Kasperkk
GS500E

Fra : S.G

Dato : 28-04-04 19:33

> Jeg regner med at kommer derud omkring klokken 19. Jeg har en kammerat med
> der skulle vise en jakke til Thomas Jensen (Fazer).

Ham plejer jeg gerne at rende ind i osse :) :D

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-04-04 21:54

S.G wrote:

> Ham plejer jeg gerne at rende ind i osse :) :D

Så ses vi i morgen

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 29-04-04 06:01

">
> Så ses vi i morgen
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dilemma.. skal man tage Punto'en og blive buhet ud elelr MC, og føle sig
hjemme ;-.)... tror nok jeg ved hvad jeg vælger...

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Kasperkk

Dato : 29-04-04 07:18

> xxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Dilemma.. skal man tage Punto'en og blive buhet ud elelr MC, og føle sig
> hjemme ;-.)... tror nok jeg ved hvad jeg vælger...

Kan du huske mig? Jeg var der for et par uger siden på min trædecykel. Min
bil var blevet stjålet og jeg havde endnu ikke fået mc-pap. Det var kanon
nedtur....Viste mig heller ikke mere. Man bliver bare trist af at se folk
køre væk på deres lækre mc'er når man selv skal cykle

Kasperkk
GS500E

Fra : S.G

Dato : 29-04-04 10:06

> [...]
> nedtur....Viste mig heller ikke mere. Man bliver bare trist af at se folk
> køre væk på deres lækre mc'er når man selv skal cykle

AAHAHAHAHA
:)
men det gier da blod på tanden :)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 29-04-04 11:32

> [...]
> nedtur....Viste mig heller ikke mere. Man bliver bare trist af at se folk
> køre væk på deres lækre mc'er når man selv skal cykle

xxxxxxxxxxxx

Jeps.. så kan man måske få "geden" at se i aften ???