Links til JAWA fra 1948-60, hvor?
Fra : dosser

Dato : 28-04-04 15:49

Jeg har lige fået fingre i en gammel Jawa CZ type 450 175ccm fra 1948 ell.
60 (efter hvad jeg kan se af papirene ell. det der er tilbage) LOL

Er der nogen af jer derude der kender nogle gode links på sådan en, alt har
interesse ?

--
Jan

Fjern ordet "NiXSPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails.

Fra : Anneli

Dato : 28-04-04 23:45

Hej Jan!

Her er linket du har drømt om:
http://www.jawamania.cz/ vælg Modely og så er de der alle sammen!

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : dosser

Dato : 29-04-04 06:26

Tak Anneli, long time no see ses vi i Fakse?

Hmm, det er vist ikke lige mit andet sprog LoL og nu blev jeg først
forvirret, min 175ccm type 450 findes ikke i 1960 eller også har de ikke
alle modeller med, den ligner dog den fra 1958 men det passer ikke med
skiltet på cyklen ell. motornummeret.
men tak alligevel, de ser jo flotte ud (min ligner et lade fund LoL så der
er noget at gå igang med)