Hjælpsomhed og sammenhold
Fra : Carl Dragert

Dato : 27-04-04 16:27

Hej
I eftermiddags holdt jeg ind i rabatten på Sengeløsevej fordi noget generede
i støvlerne, et øjeblik efter standsede en anden mc'ist for at høre om jeg
havde problemer, hvilket jeg jo ikke havde så han kørte videre. Der sad et
dk.fritid.motorcykel under nummerpladen.

Det var en rar oplevelse, som viser at der er sammenhold, og at det med at
hilse ikke blot er en tom gestus.

--
mvh Carl Dragert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 18:23

On Tue, 27 Apr 2004 17:27:12 +0200, Carl wrote:
> I eftermiddags holdt jeg ind i rabatten på Sengeløsevej fordi noget generede
> i støvlerne, et øjeblik efter standsede en anden mc'ist for at høre om jeg
> havde problemer, hvilket jeg jo ikke havde så han kørte videre.

Fedt... Mere af den slags :D

> Der sad et dk.fritid.motorcykel under nummerpladen.

Sådan et må jeg asso ha' fat på snart :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : S.G

Dato : 27-04-04 18:32

> Sådan et må jeg asso ha' fat på snart :)

Pjat jeg har fået det tatoveret i panden.. :D

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 19:15

On Tue, 27 Apr 2004 19:32:04 +0200, S.G wrote:

> Pjat jeg har fået det tatoveret i panden.. :D

Du må da ha' en stor pande ;P

Forestil dig at det bliver malet på et tog? Fedt hvis man fik lov til
det :)

Så skal vi bare have fat i dk.fritid.grafitti og sige de så kan spraye
på den anden side af toget ;D

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Buck

Dato : 30-04-04 09:42

> Forestil dig at det bliver malet på et tog? Fedt hvis man fik lov til
> det :)

Det sku da være et 2-hjulet tog så...

/Buck

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-04-04 21:16

Jep, sådan skal det være

Jeg holder også altid ind, hvis nogen er i nød. Og jeg har også selv oplevet
at andre er stoppet for at hjælpe mig. Det er fedt

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomas Makro

Dato : 29-04-04 17:05

On Tue, 27 Apr 2004 22:16:01 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Jeg holder også altid ind, hvis nogen er i nød. Og jeg har også selv oplevet
>at andre er stoppet for at hjælpe mig. Det er fedt
Ja da, sammenhold er altid godt. Det er noget vi motorcyklister kan
være stolte af, der er mellem os.
Nå ja, jeg foretager ikke en katastrofeopbremsing for en nødstedt
motorcyklist, hvis jeg kommer forbi med fuld skrald, og først ser ham
i sidste øjeblik. Men kan jeg bremse ned uden at være til gene eller
fare, så gør jeg det.

Se nu bare bilisterne, kun få af dem kunne finde på at stoppe hvis en
anden bilist er gået i stå. Som bilist har man næsten pligt til at
grine og pege fingre af de bilister der er gået i stå. Der er
janteloven virkelig i højsæde.

Nu kører jeg selv både madkasse og MC, og jeg må da indrømme, at jeg
er så meget flokdyr, at jeg, i bil, ikke standser hvis en anden bilist
er gået i stå. Er det derimod en motorcyklist der er gået i stå,
stopper jeg uanset hvad jeg kommer kørende på/i.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Thomas Makro

Dato : 29-04-04 16:47

On Tue, 27 Apr 2004 17:27:12 +0200, "Carl Dragert"
<fornavn@efternavn.dk> wrote:

> [...]
>havde problemer, hvilket jeg jo ikke havde så han kørte videre. Der sad et
>dk.fritid.motorcykel under nummerpladen.
Jamen det var jo mig - så fik du opklaret det...

>Det var en rar oplevelse, som viser at der er sammenhold, og at det med at
>hilse ikke blot er en tom gestus.
Ja da, sådan er vi jo - øh de fleste af os, ihvertfald...

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F