Testbænke?
Fra : PCkurt

Dato : 27-04-04 10:26

Hvor kan man købe testbænke til MC-værksteder??

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-04-04 10:31

PCkurt wrote:
> Hvor kan man købe testbænke til MC-værksteder??
> Mvh

Hej.

Holtug Mc, jeg mener at han importerer den bænk, han selv + Mc hospitalet
bruger, pris 250-300K

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : S.G

Dato : 27-04-04 11:07

> Holtug Mc, jeg mener at han importerer den bænk, han selv + Mc hospitalet
> bruger, pris 250-300K

Koster netop den bænk ikke nærmere omkring 700k? Og så er det vidt med cirka
1 års ventetid.. eller er det bare mig?

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-04-04 11:12

S.G wrote:

> Koster netop den bænk ikke nærmere omkring 700k? Og så er det vidt
> med cirka 1 års ventetid.. eller er det bare mig?

Hemm....det kan da godt være at jeg husker forkert, jeg stod ikke lige og
skulle bruge en, så jeg bed måske ikke rigtigt mærke i prisen

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : PCkurt

Dato : 27-04-04 13:39

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Koster netop den bænk ikke nærmere omkring 700k? Og så er det vidt med
cirka
> 1 års ventetid.. eller er det bare mig?
kan det nu passe, det lyder da vildt....
Nogen der har link til rullefelter i udlandet??

Fra : Morten O

Dato : 27-04-04 13:46

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=dyno+motorcycle

--
Morten O

Fra : PCkurt

Dato : 27-04-04 14:07

"Morten O" <Træt@spam.dk> skrev i en meddelelse

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=dyno+mot
orcycle

Nu er der jo andre end Dyno der laver bænke.....

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-04-04 14:20

On Tue, 27 Apr 2004 15:07:26 +0200, "PCkurt" <oz1hdl@hotmailFJERN.com>
wrote:
Hej.

>Nu er der jo andre end Dyno der laver bænke.....

Ja, f.eks. dette her:
http://www.mjpeng.dk/
Det er dansk, og det dur'

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : PCkurt

Dato : 27-04-04 14:29

"Steen Gruby" <oz9zi@(AT)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 27 Apr 2004 15:07:26 +0200, "PCkurt" <oz1hdl@hotmailFJERN.com>
> wrote:
> Hej.

> Ja, f.eks. dette her:
> http://www.mjpeng.dk/
> Det er dansk, og det dur'
OK- det ser sku godt ud, har du erfaring med den??

Fra : Ninja Rider

Dato : 27-04-04 20:09

Hejsa

PCkurt wrote:
> OK- det ser sku godt ud, har du erfaring med den??

Det er sQ en oki bænk, F.eks. Rydbergsmc og Dot-e.dk bruger dem....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Med 107hk på et MJP2000 feldt (std.)

Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
   http://dfmc.dk/?id=26

Fra : PCkurt

Dato : 28-04-04 09:30

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Det er sQ en oki bænk, F.eks. Rydbergsmc og Dot-e.dk bruger dem....
> Mvh Emil
Jeg vil da tro at dot-e.dk bruger Dyno, for det er da samme
selskab/adresse??

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-04-04 20:32

On Tue, 27 Apr 2004 15:29:22 +0200, "PCkurt" <oz1hdl@hotmailFJERN.com>
wrote:

Hej.

>OK- det ser sku godt ud, har du erfaring med den??

Lydmuren har en og Heinrich har venligst ladet mig kigge lidt med.
Og jeg syntes godt om det jeg har set

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : PCkurt

Dato : 27-04-04 14:22

"PCkurt" <oz1hdl@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=dyno+mot
> orcycle
Kan se at en Dyna koster fra ca 7.000,- $

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 27-04-04 16:37

PCkurt wrote:

> Hvor kan man købe testbænke til MC-værksteder??

Jesper Ankersen ( http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=20) her fra gruppen,
laver og sælger en masse forskellige slags rullefelter et sted lidt uden for
Sorø. Hans webadresse er: http://www.dynomet.dk/idk.htm og der skulle være
meget forskelligt at vælge imellem til priser langt under 100 kilo.
Kender ham ikke, og kender ikke hans udstyr, men det er da et forsøg værd,
at snakke lidt med ham måske?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600