Beklædning?
Fra : ca

Dato : 27-04-04 09:09

Hej igen

Så er cyklen i hus, nu må jeg hellere få noget tøj også.

Er der nogen der har gode råd til hvad der er godt, hvad er billigt (men
godt) og hvor man handler det?:

Takker

//Carl

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-04-04 09:51

> Så er cyklen i hus, nu må jeg hellere få noget tøj også.
>
> Er der nogen der har gode råd til hvad der er godt, hvad er billigt (men
> godt) og hvor man handler det?:

Det råd jeg vil give dig er, at kigge www.louis.de grundigt igennnem og så
køre til en af deres større butikker (Hamborg f.eks.) og så købe et helt
sæt - støvler, 2 delt læderdragt, rygskinne, handsker og hjelm. . Herigennem
sikrer du en god pasform og udvalget er ret stort. Hein-Gericke er et andet
godt alternativ (som i Hamborg ligger ret tæt på Louis).Når du alligevel er
dernede, så køb også kædespray, læderfedt, kæderens, motorolie etc. -
pengene du sparer på transporten skal nok komme hjem igen.

Fra : Skybums

Dato : 27-04-04 10:30

Hej CA

Jeg er i samme situation som dig, så det kunne være vi skulle slå pjalterne
sammen og lave en tur til Hamburg. Det kunne jo være at der var flere der
vil med, og så bliver det jo rigtigt billigt.

Er der nogen der ved om deres butikspriser er lig med dem fra nettet ?

Allan R.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-04-04 10:37

> Er der nogen der ved om deres butikspriser er lig med dem fra nettet ?

Hos Louis er de. Hein-gericke ved jeg ikke, men har dog svært ved at
forestille mig andet.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 10:41

Hej

priserne på nettet er billigt, men mange gange så er der ozze tilbud en
masse andre ting som man ikke ser på nettet

Det er billigt hos Louis. min søster og svoger har lige være der ned
(Hamburg)

de fik begge fuld udrustning, dvs hjelm,bukser,jakke, handsker+ et par
støvler til søsteren

og de måtte betale 500 ævro = ca 4000 dkr

det er da til at betale, jeg selv fik 2 hjelme til en pris af 30 ævro for
den ene og 69 for den anden

det er hvad jeg skulle gi for en herhjemme

mvh
JW

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-04-04 10:58

"Skybums" <skybums@ofir.dk> writes:

> Jeg er i samme situation som dig, så det kunne være vi skulle slå
> pjalterne sammen og lave en tur til Hamburg.

Og hvis I ikke gider køre til Hamburg er der altid Kiel. Der er en
fin Louis butik, og så kan man jo stoppe ved Hein G. i Flensburg på
vejen. Man skal jo alligevel ind og tanke øl

(Bemærk iøvrigt hvor nemt det er at finde ud af hvad jeg svarer på
og til hvem når man skriver svaret _under_ det originale indlæg)

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 11:13

Skybums wrote:

> [...]
> vil med, og så bliver det jo rigtigt billigt.
>
> Er der nogen der ved om deres butikspriser er lig med dem fra nettet ?

Hej Allan

Ja det er jo lige før det godt kunne betale sig lyder det til på
de øvrige.. Så måske er det den retning man skal gå.
Tror jeg bliver nødt til at surfe deres sider rundt her efter arbejde.

Hvilke mærker kan anbefales, eller er det hip som hap?

//Carl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-04-04 12:55

Hvis i er indstillet på at tage afsted, så kan i evt. bestille varer hos HG
i Flensborg. De sender fragtfrit. Passer tøjet, slipper i for køreturen,
hvis ikke, så må i afsted. I kan faktisk også returnere det fragtfrit. Men
netop tøj, er jo svært, og jeg ved ikke hvor mange gange HG går med til at
sende gratis frem og tilbage....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : thomas sloth

Dato : 27-04-04 15:00

> [...]
> sæt - støvler, 2 delt læderdragt, rygskinne, handsker og hjelm. . Herigennem
Jeg er i samme situation - nyMCist og ska ha tøj....
For os københavnere - er der nogen ide i at stikke til Sverige?
Hamborg/Kiel er lidt for langt væk.
Ellers stiger jeg på 'brugtvognen', der kan man altid finde noget fornuftigt.

Fra : -V-

Dato : 27-04-04 15:21

thomas sloth wrote:
> For os københavnere - er der nogen ide i at stikke til Sverige?

MC-Huset i Malmø har rea for tiden, og har nogle *rigtigt* gode tilbud.

Jeg er dog fuldstændigt sikker på at HG og Louis under normale
omstændigheder har priser som andre ikke kan hamle op med.

-V-

Fra : Carl Astrup

Dato : 27-04-04 22:27

Jeg er ligeledes placeret midt i den der metro by, så mon ikke vi kunne
samle en 3-4 københavnere også ? om det så bliver sverige eller Hamborg er
vel et fedt når vi er flere om udgifterne.. hvem er interesseret,. ??

//Carlos

Fra : Myrhøj

Dato : 27-04-04 13:12

ca wrote:

> Er der nogen der har gode råd til hvad der er godt, hvad er billigt (men
> godt) og hvor man handler det?:
> Takker
_ _ _ _ _ _ _ _

Jeg mener Bilka har deres "safety-first" igen.
Har ikke selv prøvet, men har hørt tilfreds fra andre.

Myrhøj

Fra : Mark Sandberg

Dato : 27-04-04 13:51

"ca" skrev i en meddelelse:

> Så er cyklen i hus, nu må jeg hellere få noget tøj også.

Her er en side med mange spændende ting i læder:
http://www.cowboyboots.de

/Mark.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-04-04 15:03

thomassloth@hotmail.com (thomas sloth) writes:

> Hamborg/Kiel er lidt for langt væk.

Hvorfor?
Har man en bil har man hurtigt tjent turen hjem alene ved besparelsen
på udstyret, og så kan man tage en masse billige øl med hjem.

Tidligere i år arrangerede PMC fx en tur til Hamborg for 250 kroner
pr. person inkl. billeje, færge og det hele. Det synes jeg ikke er
dyrt. Der nåede vi både i Polo, Hein-Gericke og Louis. Flere fra
klubben købte læderdragter hos Louis til lige over 2200 kroner. Det
synes jeg er billigt.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 18:17

On Tue, 27 Apr 2004 16:03:26 +0200, Jacob wrote:

> Hvorfor?
> Har man en bil har man hurtigt tjent turen hjem alene ved besparelsen
> på udstyret, og så kan man tage en masse billige øl med hjem.

Ork ja... =)

> Tidligere i år arrangerede PMC fx en tur til Hamborg for 250 kroner
> pr. person inkl. billeje, færge og det hele. Det synes jeg ikke er
> dyrt. Der nåede vi både i Polo, Hein-Gericke og Louis.

Fedt... jeg ved ikke om min bil kan køre så langt, men ellers er jeg da
med på en sådan tur :D

> Flere fra klubben købte læderdragter hos Louis til lige over 2200
> kroner. Det synes jeg er billigt.

Hmm, har de mon også billige ikke-læder dragter?

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-04-04 18:39

Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> writes:

> Fedt... jeg ved ikke om min bil kan køre så langt, men ellers er jeg da
> med på en sådan tur :D

Du kan jo se om du kan overtale et par stykker fra gruppen til at tage
med, så I kan deles om benzinen.

> Hmm, har [Louis m. fl.] mon også billige ikke-læder dragter?

Jo, de havde også nogle rimelig fede Rukka-jakker på tilbud i
restudsalget i gården.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 19:17

On Tue, 27 Apr 2004 19:39:15 +0200, Jacob wrote:

> Du kan jo se om du kan overtale et par stykker fra gruppen til at tage
> med, så I kan deles om benzinen.

Det lyder faktisk som en ret fed idé... og så afsted lørdag morgen eller
noget?

Hvad tid lukker de tre forretninger lørdag? :D

Hmm, mon ikke min gamle spand kan køre de km med nogle pauser
undervejs... *tænke tænke*

> Jo, de havde også nogle rimelig fede Rukka-jakker på tilbud i
> restudsalget i gården.

Og får man ikke købt tøj kan man jo altid købe øl, værktøj og
reservedele :D

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-04-04 19:37

Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> writes:

> Det lyder faktisk som en ret fed idé... og så afsted lørdag morgen eller
> noget?

Nemlig!

> Hvad tid lukker de tre forretninger lørdag? :D

Prøv at checke deres hjemmesider. Louis Flohmarkt lukker kl. 16 om
lørdagen, men resten holder åbent til kl. 18. Du kan sikkert finde
lignende information på Polos og Hein-Gerickes hjemmesider.

> Og får man ikke købt tøj kan man jo altid købe øl, værktøj og
> reservedele :D

Nemlig! Fx en ny kæde

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 20:56

On Tue, 27 Apr 2004 20:37:11 +0200, Jacob wrote:

> Nemlig! Fx en ny kæde

Ja, eller kædeR! :)

Og dertil hørende smørestads :)

Det ender måske oven i købet med så mange reservedele at jeg kan lave en
helt ny cykel :D

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 27-04-04 20:08

> Så er cyklen i hus, nu må jeg hellere få noget tøj også.

Netop samme øvelse jeg lige har været igennem

> Er der nogen der har gode råd til hvad der er godt, hvad er billigt (men
> godt) og hvor man handler det?:

Jeg købte en safety1st læderdragt, støvler, handsker og hjelm hos MC-Online
uden problemer
samlet pris blev 6.000,-

Check eventuelt selv linken her: http://www.mconline.dk/

Jørgen
SV650S

Fra : Carl Astrup

Dato : 27-04-04 22:27

Alt udsolgt???

Heh, men ellers ser det også ud til at være ganske fornuftige priser.

Takker

//Carl

Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 28-04-04 18:18

"Carl Astrup" <e@e.com> wrote in message
> Alt udsolgt???

Har du prøvet at ringe til dem ?
Det gjorde jeg trods hjemmesidens udsolgt skilt, og efter en laaaang snak
med Gorm, fandt han ud af at de havde det jeg ville have

Jørgen
SV650S