Hvad koster mon ca. renovering af Suzuki G~
Fra : Henry

Dato : 26-04-04 21:02

Hvad koster mon sådan ca. en renovering af en Suzuki GSX-R250 motor ved en
forhandler bare sådan lige et slag på tasken .
jeg spørger fordi jeg har kik på 2 Suzuki GSX-R250

Den ene med har kørt 58.000 til ca 21.000
Den anden med en motor der kun har kørt 15.000 til ca 28.000
Hvis vi nu siger de er i samme stand hvad er de så mon fornuftigst at gå
efter

Man får vel renoveret noget motor for 7000 eller hva. ?

--
Med venlig hilsen Henry

Fra : Aragorn24

Dato : 26-04-04 21:26

hvad årgana er den der kun har kørt15K? det er jo ingen ting...
hvis der er dokumentation for at den har kørt så lidt, så er det klart at du
vælger den til 28. En renoveret motor er ikke lige så god som en nyere
motor, hvis du ka følge mig.

Fra : Henry

Dato : 26-04-04 21:52

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> hvad årgana er den der kun har kørt15K? det er jo ingen ting...

Nej ok. jeg fik det vist heller ikke det skrevet rigtig der står
Suzuki GSXR 250, 250 ccm, '90, km 15.000, Sort, m.afgift, Sort, Flot m.ny
motor som kun har kørt 15.000km
Så det er altså kun motoren der kun har kørt 15.000

> hvis der er dokumentation for at den har kørt så lidt, så er det klart at
du
> vælger den til 28. En renoveret motor er ikke lige så god som en nyere
> motor, hvis du ka følge mig.

Ja det kan jeg da men jeg kunne bare godt tænke mig at vide lidt om
hvad der normalt skiftes, og forståes ved renovering af motor.
og lidt om hvad prisklasse det ligger i.

Med venlig hilsen
Henry

Fra : Hekto

Dato : 26-04-04 22:18

Henry wrote:

> [...]
> efter
>
> Man får vel renoveret noget motor for 7000 eller hva. ?

Naaaah ... ikke ret meget, hvis der skal arbejdsløn med.

Stempler, krumtap/plejlstænger/lejer, ventiler/styr, knaster/kæde,
kobling, geearkasse/lejer ... og det løse.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 27-04-04 07:09

"Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> skrev > Hvad koster mon sådan ca. en
renovering af en Suzuki GSX-R250 motor ved en
> forhandler bare sådan lige et slag på tasken .

Jeg købte en gang en GSX-R 400 hos en forhandler. 2 mdr. efter købet
smeltede et stempel. Hele cylinderblokken skulle udskiftes, og forhandleren
indvilligede i at betale 50%, så jeg fik en regning på ca. 8000 kr.

At jeg så tror, de har skrevet urimeligt mange timer på for at dække deres
omkostninger ad den vej, er en anden snak, men det giver vel et fingerpeg
om, hvad en renovering koster, hvis et værksted skal udføre den.

--
Hilsen Susanne