Dejlig køretur i det på de Irske småveje s~
Fra : news.ntlworld.com

Dato : 26-04-04 15:57

Hej alle
Havde den mest fantastiske tur her i weekenden, fik kørt en små 600km på
småveje i det Nord-Irske landskab
det er simpelthen fantanstisk og fartgrænserne er endnu bedre bliver mere og
mere glad for at bo herover...
(60miles/T = godt 90kmt) på selv de mindste landeveje
det er sgu skønt masser af sving,, lige noget for CBR'en som iøvrigt er
blevet en helt anden MC med to nye BT20Dæk.........

nå men til spørgsmålene
Nogen der har erfaring med at tumle en Blackbird på småveje,,, er den meget
tung at danse med...?
hvordan er den evt samlignet med en CBR1000F
som godt kan have tildens til at være lidt tung i det især vej lave
hastigheder....
nogen gode råd inden jeg køber mig en Blackbird til 40.000kr heheheh

Søren Belfast lige nu CBR1000F 1992 (men snart noget andet)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-04-04 13:06

"Nogen der har erfaring med at tumle en Blackbird på småveje,,, er den meget
tung at danse med...? hvordan er den evt samlignet med en CBR1000F"

Jeg har en BB og før den en CBR1000F.

En BB er væsentlig lettere at køre på de små veje i forhold til CBR1000. Da
jeg i sin tid prøvekørte den første gang, var min første kommentar at den
føltes som en 600ccm, ved godt det ikke er helt rigtig, men forskellen er
meget markant.
Jeg har været i Harzen et par gange og den gør det rigtig godt. Jeg kan
muligvis ikke kører fra CBR6/900 men jeg kan godt hænge på.
Men skal du ud og kører med knæet i asfalten, så kan man godt mærke den er
tungere end fx. CBR600RR, eller også er det bare mig som er i dårlig
kondition
Men jeg tror de fleste når en grænse som ligger et stykke for MC'ens
grænse....
Men på motorveje og højfartskurver, kører BB helt perfekt.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.