Mini MC'er, pris, hvor?
Fra : Danny

Dato : 26-04-04 14:29

Hej NG

Jeg faldt lige over den her side
http://www.compumail.dk/varegruppe.php?gruppe_id=360&gruppenavn=Mini+Motorcykler&type=
og tænkte, det måske var meget sjovt. Så dyrt synes jeg da heller ikke det
er. Men kan det gøres billigere, og har i nogle erfaringer med de små
cykler?
Jeg synes da det kunne være sjovt at prøve, men måske man skulle finde en
brugt?

Danny

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 26-04-04 15:36

Det er lige noget for mig :) men kan man ikke købe en der ser ud som en
Honda cbr ? eller andre racer model ?

JO jeg er sku klar til at købe sådan en !

Hilsen Stefan... http://hjem.get2net.dk/stefans/

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-04-04 15:48

Danny wrote:
> [...]
> med de små cykler?
> Jeg synes da det kunne være sjovt at prøve, men måske man skulle

Dem der er på siden du henviser til, er ikke så små igen.
Det er endvidere heller ikke særlige hurtige, så ræs dur' de ikke til.

Hvis i skal ha en fed racer fra Polini, GRC , Bizatta eller Blata , med
~6,2hk som er det normale, så løber de op i 16-20000kr fra ny!

GRC laver bla. Lucky strike modeller og mange andre, rigtig fede. Jeg har
selv en polini 911 til banekørsel http://www.upit.dk/files/teamspeed14.jpg
Det er en 40cc 6,2HK vandkølet. Den har været alt rigeligt for mig det
første år, men på udendørs begynder jeg at længes efter lidt mere power, så
den bliver bygget om til 9,5hk over sommeren!

HUSK : De vejer (polini,grc mm. ) kun 19-23 kg, så de er RIGTIG hurtige !

> Danny
Thomas
GPZ 500S
911