Turen igennem Chernobyl????
Fra : Hekto

Dato : 26-04-04 11:49

Linket jeg har virker ikke mere!
Dette er kaput:
http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html

Er der nogen der har et aktivt link?
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Thorstein

Dato : 26-04-04 11:54

> http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html
>

> Er der nogen der har et aktivt link?
> --
> /Hekto

http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/ virker fint hos mig

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet på http://www.mcinternet.dk

Fra : Morten O

Dato : 26-04-04 11:56

Hekto wrote:
> Linket jeg har virker ikke mere!
> Dette er kaput:
> http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html
>

> Er der nogen der har et aktivt link?
Jep

http://www.kiddofspeed.com/

--
Morten O

Fra : Hekto

Dato : 26-04-04 12:01

Morten O wrote:

> Jep
>
> http://www.kiddofspeed.com/

Takker!

Fra : Asger Steffensen

Dato : 26-04-04 20:04

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> Linket jeg har virker ikke mere!
> Dette er kaput:
> http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html
>

> Er der nogen der har et aktivt link?
> --
RADIOaktivt??? )

Asger
ZX-10

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 27-04-04 16:36

Jeg takker nej - som hun skriver så skal hun ikke have andre maskiner
med da hun ikke skal have radioaktivt støv hvirvlet op af
forankørende. Og det tror jeg sgu er en klog beslutning - selvom
selvlysende mc'ister helt klart er nemmere at få øje på i trafikken.

hVh
Hans
NTV

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 18:30

On Tue, 27 Apr 2004 17:35:38 +0200, rugholmhusFJERN@vip.cybercity.dk wrote:
> Jeg takker nej - som hun skriver så skal hun ikke have andre maskiner
> med da hun ikke skal have radioaktivt støv hvirvlet op af
> forankørende. Og det tror jeg sgu er en klog beslutning -

Helt sikkert...

Dog vil der garanteret om nogle årtier være sikkert at køre 2 ved siden
af hinanden :) (guide + turist)

> selvom
> selvlysende mc'ister helt klart er nemmere at få øje på i trafikken.

Hehe, jeg har nu ikke så meget lyst til at være selvlysende... Så kan
man jo ikke gemme sig hvis man leger gemmeleg! :(

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Ped

Dato : 27-04-04 08:46

Hvis nu det kunne lade sig gøre... - var der så nogen der var med på ideen?

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

--
Fjern "handicappet" i min mailadresse ved svar.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-04-04 09:06

Ped wrote:
> Hvis nu det kunne lade sig gøre... - var der så nogen der var med på ideen?

Yeb, jeg skal alligevel ikke ha' børn.

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Hekto

Dato : 27-04-04 10:02

Hans Joergensen wrote:

> Yeb, jeg skal alligevel ikke ha' børn.

Det skal jeg nu heller ikke ... men jeg foretrækker bumser, frem for det
radioaktivitet giver!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-04-04 10:44

Hekto wrote:
> Det skal jeg nu heller ikke ... men jeg foretrækker bumser, frem for det
> radioaktivitet giver!

Årh, den sjat.. er du en mand eller en mus?

Hvis hun kan, så kan vi da også :)

Naturligvis skal vi have en med der har forstand på det.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Hekto

Dato : 27-04-04 11:17

Hans Joergensen wrote:

> Årh, den sjat.. er du en mand eller en mus?
>
> Hvis hun kan, så kan vi da også :)

Nej, hun har jo netop indbyggede fordele!