stjålet CBR 600 - godt nyt!
Fra : Hans Henriksen

Dato : 25-04-04 18:42

Hej venner.

Så er cyklen fundet, en eller anden rigtig guttermand har set efterlysningen
her på siden og givet politiet et praj, så nu står den hos herning politi og
venter på at blive hentet af den rigtige ejermand, som er ret lykkelig, det
eneste "men" der er, er den at den er blevet lynlakeret matsort, og den var
sgu ellers lige blevet nylakeret!!
Nå, den er ihvertfald kommet tilbage, hvis dyret ellers kan køre kan du
måske se den Torsdag aften i Såby, hvis Michael ikke står og holder godt ved
den er det nok den Honda CBR 600 med fleste låse på i hele området .

Tak for hjælpen til jer allesammen.

Hans
GSF 600 N

Fra : flemsus

Dato : 25-04-04 18:53

"Hans Henriksen" <mellemtoften_5@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> du måske se den Torsdag aften i Såby, hvis Michael ikke står og
> holder godt ved den er det nok den Honda CBR 600 med fleste låse på i

Ja jeg er nysgerrig, blev der foretaget nogle anholdelser?

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 25-04-04 19:17

flemsus wrote:
> "Hans Henriksen" <mellemtoften_5@mail.tele.dk> wrote in message

> Ja jeg er nysgerrig, blev der foretaget nogle anholdelser?

Anholdelser eller ej, så er det fame lækkert at høre du har fået den igen.
Kunne forestille mig det har været følelsmæssigt hård rutsjetur

Fra : Nicolai

Dato : 25-04-04 20:13

Superfedt...Tillykke med det......!!!

Nicolai

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-04-04 20:16

Hans Henriksen wrote:
> [...]
> efterlysningen her på siden og givet politiet et praj, så nu står den
> hos herning politi og venter på at blive hentet af den rigtige

Deeejligt....

Er det ikke her Armand plejer at sige: DFM strikes again!
Nå, men nu skrev jeg det!

MVH Mads Stetter

Fra : TheHobbit

Dato : 25-04-04 20:17

Hans Henriksen wrote:
> [...]
> ejermand, som er ret lykkelig, det eneste "men" der er, er den at den
> er blevet lynlakeret matsort, og den var sgu ellers lige blevet

Fuck hvor godt!! Det er sgu en go nyhed.

Synd med lakeringen....

Er den skyldige fundet?

Hvad var omstændighederne omkring "bortførelsen"? (Vil gerne lære lidt så
jeg kan undgå det med min egen CBR!!)

> [...]
> du måske se den Torsdag aften i Såby, hvis Michael ikke står og
> holder godt ved den er det nok den Honda CBR 600 med fleste låse på i

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-04-04 01:16

Hans Henriksen wrote:
> [...]
> efterlysningen her på siden og givet politiet et praj, så nu står den
> hos herning politi og venter på at blive hentet af den rigtige

Skide godt, det er bare alle tiders

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-04-04 08:11

Det er lækkert. Håber ikke den har taget for meget skade. Træls de har
overmalet den

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-04-04 10:09

> [...]
ved
> den er det nok den Honda CBR 600 med fleste låse på i hele området .

Gad vide om ikke en dygtig autolakerer kan fjerne dåselakken (som der
sikkert er tale om) vha. opløsningsmidler eller en stak vådlib korn 1200?
Jeg tænker at der kan være penge at spare.

vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-04-04 10:42

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> Gad vide om ikke en dygtig autolakerer kan fjerne dåselakken (som der
> sikkert er tale om) vha. opløsningsmidler eller en stak vådlib korn 1200?

Inden nogen udbeder sig forhandleradresser på "vådlib", skal jeg lige
præcisere at jeg mente "vådslib(-epapir)". Mit tastatur har modtaget en
velfortjent røffel.

BTW - godt at maskineriet kom talbage.

vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-04-04 10:56

> talbage.

Næste indlæg bliver en mp3..

GodNAT!

Fra : Michal

Dato : 26-04-04 10:31

On Mon, 26 Apr 2004 10:55:51 +0100, Torben wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Næste indlæg bliver en mp3..

LOL, og så vil du poste den i binaer, og lave en post her som lyder

finner er i binner? ;)

Sov godt :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Msp

Dato : 27-04-04 04:26

> Næste indlæg bliver en mp3..

Bliver den så med ligeså fede talefejl. ) LOL

Mogens

Fra : Thomas

Dato : 26-04-04 09:13

> [...]
det
> eneste "men" der er, er den at den er blevet lynlakeret matsort, og den

Tillykke med det. Det er fandme træls når nogen ikke kan holde fingrene fra
ens ting !!!!

Den med lakeringen giver stof til eftertanke....... Jeg troede at folk
stjal mc'ere for at bruge delene, men de er måske ligefrem så frække bare at
lakerer dem om og bruger dem på offentlig vej?

Mvh

Thomas
XS 400 Seca - den model ingen gider stjæle

Fra : Jens Arnfast

Dato : 26-04-04 10:09

Thomas wrote:
> Den med lakeringen giver stof til eftertanke....... Jeg troede at folk
> stjal mc'ere for at bruge delene, men de er måske ligefrem så frække bare at
> lakerer dem om og bruger dem på offentlig vej?

Njae.. jeg tror at "brugs tyveri" af den her slags MC'ere er ret
begrænset - ophug eller salg i østlande er nok mere almindeligt -
desværre :-/

Men rart den kom tilbage

--
-jens
RSV1000

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 26-04-04 17:23

Det var smuk og solrig dag da Thomas skrev
news:Pv3jc.148920$jf4.7925016@news000.worldonline.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> XS 400 Seca - den model ingen gider stjæle

Det skal du ikke sige. Jeg har en halvsmadret gsx-r 250, og den var der
nogle idioter der havde forsøgt at stjæle i sidste uge. Men for
uproffesionelle tyve er en skivelås åbenbart nok til at de giver op. Jeg
opdagede det ved at skivelåsen var drejet helt op til bremsekaliperen, og
mc'en var sat i gear. Til gengæld stjal de så mit louis.de digital ur der
sad på. Det koster 10 euro, så det er ikke alverden, men alligevel surt.

Så du skal ikke vide dig sikker bare fordi du ikke har en CBR.

--
Rune D. Jørgensen