"Rene Mikkelsen" <fam.mikkelsen@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
news:408d5672$0$232$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Tak,for dit svar Armand!
> Jeg tror du er måske er inde på noget af det rigtige,for chokeren er svær
at
> juster fast f.eks på 2000 omdrejninger,så står den og køre op og ned i
> omdrejninger,så det skal kigges efter.
>
> Kaburatorbatteriet hvad er det?
>
I den sammenhæng jeg er støt på ordet kaburatorbatteriet har det altid været
forstået som sættet af karburatorer på række. Altså for en 4 cylindret motor
med 4 karburatorer på række, hvor de så udgør karburatorbatteriet.
Mvh. Gert Thorgersen
>
> mvh Rene Mikkelsen
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:c6hc0d$100i$10@news.cybercity.dk...
> >
> > Rene Mikkelsen <fam.mikkelsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
> > news:408bf3d4$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > >
> > > Begge gange har det været efter et kort "pitstop",så motoren er næsten
> > > driftsvarm,efter jeg så har kørt ca.2-5 min,så taber den omdrejninger
og
> > > skyder 1-2 gange,også er alt fint igen??
> > > Nogle bud på hvad det kan være!
> >
> > Prøv at fifle med chokeren og kig samtidig på karburatorbatteriet (kan
> > fordre afmontering af noget plastik, men få bare gang i knofedten) og
find
> > ud af hvor/hvorledes at chokeren sidder/virker på den enkelte
karburator,
> og
> > kig så samtidig efter om de alle fire kommer helt i bund når
choker-grebet
> > deaktiveres!
> > I fald at det er problemet at en eller flere chokere hænger en anelse,
så
> er
> > rense/smøre sikkert vejen frem!
> >
> > > Ris og ros om modellen modtages gerne!
> >
> > Umiddelbart skulle der ikke være noget at hænge modellen ud på andet end
> > fortidige præstationer (Honda CBR600 tog hul på 100Hk's-bylden i '91),
og
> > fortidig dækdimensionering som indsnævrer udvalget af dæk :-/
> >
> > Personligt synes jeg ikke at designet virker nært så outdated som f.eks.
> den
> > forste CBR600(PC19) som endda er yngre.
> >
> > Motoren er stamfader til alle senere vandkølede Kawasakier med
knastkæden
> > imellem cyl.#2og3, hvoraf ZZR600 stadig kan købes (men også ZXR750 og
> ZX9),
> > hvoraf man delvist kan udlede at dén konstruktion er der ikke noget galt
> med
> > (GPX600/750 havde dog nogle problemer med vippearmene) :-/
> >
> > Kawa-feature:
> > Læg mærke til at du behøver ikke at fiske efter frigearet når blot du
> holder
> > stille: Man kan ikke få den i 2.-gear førend at motorcyklen bevæger sig
>
> >
> > --
> > Armand
> >
> >
> >
> >
> >
>
>