Min bror blev dræbt d. 15.4.04
Fra : e-ks@mail.dk

Dato : 24-04-04 21:45

Man ser dagligt i avisen at en eller anden er blevet dræbt i
trafikken, men man hæfter sig ikke så meget ved det, for det er jo
ikke en selv der er blevet ramt. Sådan noget sker jo kun for
naboen.....

Men d. 15.4.04 slog lynet ned fra en klar himmel. Min elskede bror
Kell Agnar Christensen blev dræbt, da han om morgenen var på vej til
sit arbejde i Kalundborg og blev overset af en bilist, da han kom
kørende på motorcykel. Han blev kun 50 år. Det var en helt paradoksal
ulykke....han har kørt motorcykel i 32 år og kørte Europas veje tynde;
også Island og Færørerne har han besøgt med sin "cykel" og i
Australien har han også touret. Han kørte altid fornuftigt,
sikkerheden var i højsædet og han købte altid de allerbedste
styrthjælme. På den fatale dag, som blev hans allersidste, blev han
ramt af en bilist, da han kun kørte med ganske lav hastighed.
Alligevel blev han ramt og landede så uheldigt at hjælmen ikke kunne
forhindre et fatalt kraniebrud, som øjeblikkelig medførte døden.

I går d. 23.4. blev han bisat fra Margrethe-Kapellet i Holbæk. Midt i
vores sorg var det alligevel en kæmpestor oplevelse at se det helt
fantastiske sammenhold, der er i hans MC-kreds.
Vi havde ønsket en bisættelse helt i Kells ånd, og det skal jeg love
for at vi fik. Det var meget, meget rørende at opleve. Vi i familien
kunne kun sidde i kapellet og se på at folk lige så stille kom
ind....flere og flere kom der; så mange at vi kun kunne se at det var
enormt mange.
Personalet i kapellet fortalte bagefter, at de havde talt ca. 220
mennesker og der var ca. 80 motorcykler. Alle motorcyklisterne ankom i
samlet flot til kapellet og kørte efter bisættelsen igen i samlet flok
videre til Tuse Forsamlingshus, hvor vi efterfølgende drak kaffe. (I
øvrigt en stor tak til værtsparret for det store og flotte
arrangement....det er nok ikke hverdagskost at få 160 mennesker til
kaffe, the, boller og kringle, men alt blev klaret smidigt og med
bravour).
Folk var kommet fra nær og fjern, ligesom det er strømmet ind med
tilkendegivelser til familien. Utroligt dejligt og varmende i en
ellers kold tid.

Mine tanker går også til den stakkels pige, der kørte ind i Kell. Hvor
må det være forfærdeligt at være årsag til et andet menneskes død.

Vi fik taget afsked med Kell på Slagelse Sygehus. Vi har fået bisat
ham og livet går videre. Men intet bli'r som før og jeg skal aldrig
mere høre hans stemme i telefonen "Davs søster, det er din kære
brormand".
Kell, der vil gå meget, meget lang tid før jeg holder op med at få
tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!

Susanne

Fra : Henrik

Dato : 24-04-04 22:11

<e-ks@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kell Agnar Christensen blev dræbt, da han om morgenen var på vej til
> sit arbejde i Kalundborg og blev overset af en bilist, da han kom

Kondolerer ...
--
Henrik

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Mads Stetter

Dato : 24-04-04 22:29

Henrik wrote:
> <e-ks@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kondolerer ...

Også her...

MVH Mads Stetter

Fra : Flemming Disc

Dato : 24-04-04 23:34

> Også her...

Tak fordi du skrev dette.
Jeg var ikke til bisættelse, men kan her kondolerer.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 22:46

> [...]
> trafikken, men man hæfter sig ikke så meget ved det, for det er jo
> ikke en selv der er blevet ramt. Sådan noget sker jo kun for

Har selv prøvet det 3 gange nu - på ti år...
Det føles så uretfærdigt ...
Mange medfølelser her fra...

Allan...

Fra : --=Stone=--

Dato : 24-04-04 23:32

> [...]
> tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
> Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!

De dybest medføelser herfra, kondolerer.

--
Steen
No bike at the moment

Fra : Msp

Dato : 25-04-04 00:26

> [...]
> sit arbejde i Kalundborg og blev overset af en bilist, da han kom
> kørende på motorcykel. Han blev kun 50 år.

Kondolere

Mogens S. Pedersen
Honda GL500i

Fra : Per Jakobsen

Dato : 25-04-04 04:29

<e-ks@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men d. 15.4.04 slog lynet ned fra en klar himmel. Min elskede bror
> Kell Agnar Christensen blev dræbt, da han om
[SNIP]>

Susanne

Kondolerer

Per

Fra : Highserver

Dato : 25-04-04 06:59

Jeg kunne mærke medfølser i mit sind, da jeg læste dit indlæg
Susanne......Kondolerer

Med Kærlig/Venlig Hilsen
Jakob Jensen (Ringsted)

Tidl. Yamaha RD350LC, FZR1000.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 07:25

Kære Susanne

Du får også min medfølte kondolence ifb. jeres tab.

Jeg tror, det er vigtigt, at vi alle læser beretninger som din. Da jeg ikke
har personligt kendskab til dræbte eller alvorligt tilskadekomne i
motorcykelulykker, bringer du det hele tættere på, så det ikke "blot"
forbliver en overskrift i avisen. Det skal du have tak for.

Kærlige hilsner fra
Chris

Fra : Harry Sandholm

Dato : 25-04-04 08:17

Sommetider er ord ikke nok..
Kondolerer

Harry Sandholm

Fra : Nicolai

Dato : 25-04-04 09:08

Også en kondolance herfra.

Nicolai

Fra : dosser

Dato : 25-04-04 09:10

Kondolere
--
Jan

Fjern ordet "NiXSPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails

Fra : Dan Jørgensen

Dato : 25-04-04 09:20

Tak for din smukke beskrivelse.
Det lyder som om, at han fik levet sin drøm ud.
Det ville han måske ikke have fravalgt.
Kondolerer.

Dan - xv535

Fra : jacob johansen

Dato : 25-04-04 09:39

Dette indlæg giver virkelig stof til efter tanke.
Som andre også skriver føler jeg den dybeste medfølse, uden at kende
vedkomne.

kondolerer.

MVH
Jacob Johansen
GSX600F

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-04-04 10:33

kondolerer.

--
Med Venlig Hilsen
Lars Hansen

Fra : Jesper

Dato : 25-04-04 10:45

> [...]
> tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
> Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!

Kondolerer.

Mvh.
Jesper

Fra : Rasmus Neertoft Søre~

Dato : 25-04-04 10:45

De dybest medføelser herfra, kondolerer.

Rasmus Sørensen

Fra : Carsten

Dato : 25-04-04 10:54

Kondolering herfra mig også, selvom man ikke kender din bror så gipper det
altid i een,
og tænker lidt mere over tingene.

MVH Carsten
Haderslev

Fra : Kristian Krautwald

Dato : 25-04-04 12:17

In newsgroup dk.fritid.motorcykel wrote, e-ks@mail.dk, this, the 24 Apr
2004 13:44:31 -0700:

Kære Susanne,

De dybest medføelser herfra, kondolerer.

Kristian Krautwald

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-04-04 14:30

e-ks@mail.dk wrote:
> [...]
> tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
> Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!

Hej Susanne.

Må jeg kondolere.

Fik , hemm..... en klump i halsen da jeg læste dit indlæg !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-04-04 22:09

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Fik , hemm..... en klump i halsen da jeg læste dit indlæg !

Ja, det gjorde jeg også - kan man andet?

Kondolerer, og du har min dybeste medfølelse!

Rittig

Fra : anders majland

Dato : 27-04-04 17:39

> Ja, det gjorde jeg også - kan man andet?

Nope - sådanne indlæg er nok meget gode at få lige i ansigtet fra tid
til anden. Jeg tror man som motorcyklist har godt af at blive mindet om
at man er dødelig .... Det er så let lige at give den lidt ekstra når
det går godt derude og solen skinner ... Og der skal kun en enkelt
fejlvurdering til fra en selv eller en anden trafikant for at det kan
blive fatalt ...

> Kondolerer, og du har min dybeste medfølelse!

Samme herfra.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Gert Schlæger

Dato : 25-04-04 14:52

e-ks@mail.dk wrote:

> [...]
> Kell Agnar Christensen blev dræbt, da han om morgenen var på vej til
> sit arbejde i Kalundborg og blev overset af en bilist, da han kom

Hvor gør det mig ondt !!

Må jeg kondolere.

Mch Gert Schlæger

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 25-04-04 15:03

De dybest medføelser herfra, kondolerer.

--

Med Venlig Hilsen
Kaj Gasseholm

Fra : Sporty

Dato : 25-04-04 15:36

Kondolerer...

Johnny
HD Sportster 1200

Fra : ls

Dato : 25-04-04 15:17

Kære Susanne,

Min absolut dybeste medfølelse over tabet af din kære bror!
Dit meget følelsesbetonede indlæg giver stof til eftertanke, og det er altid
godt når man færdes på to hjul på vejene. Tak for det!
Vi motorcyklister må og skal hele tiden sikre os, at de øvrige trafikanter
er opmærksomme på os. Vi er så sårbare og det kan så hurtigt gå galt.

De bedste hilsner

Lars S.

Fra : René Hvid

Dato : 25-04-04 15:26

<e-ks@mail.dk> skrev
> Men d. 15.4.04 slog lynet ned fra en klar himmel. Min elskede bror
> Kell Agnar Christensen blev dræbt,

Kære Susanne,

De dybest medføelser herfra, kondolerer.

--
René Hvid
Alias: "Benneweis"

Fra : Finn Andersen

Dato : 25-04-04 15:37

> Kell, der vil gå meget, meget lang tid før jeg holder op med at få
> tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
> Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!
>
> Susanne

De dybeste medføelser herfra også, kondolerer

Mvh Finn XV750

Fra : dots

Dato : 25-04-04 16:44

> [...]
> tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
> Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!

Hej Susanne

Kondolerer, fra alle os på Skovl7MC, Odsherred

dots

Fra : Mich@el

Dato : 25-04-04 19:29

Hej Susanne.

Modtag min dybeste medfølelse og kondolence.

Mvh.
Michael

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 25-04-04 20:42

De dybeste medfølelser herfra - kondolerer

Casper H.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 21:09

De dybeste medfølelser herfra - kondolerer

Poul Dam

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 25-04-04 20:56

Hej Susanne

Må jeg også have lov til at kondolere.
Hvor er det i øvrigt stærkt, at du kan se det fra "den skyldiges" side - der
er mange, der skulle tænke lidt over, at straffen tit må ligge i
skyldfølelsen i sig selv!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Zemich

Dato : 25-04-04 22:17

Hej Susanne

Først må jeg kondolere.
Må sige at dit indlæg virkelig går dybt ind i mig og får mig til virkelig at
tænke mig om.
Må indrømme at jeg fællede en tåre da jeg læste det hele.

Vil gerne sige tak for at fortælle os denne historie, selvom den er meget
trist. Forhåbentligt lærer vi noget af den og kan lære det videre til venner
og bekendte.

Med venlig hilsen Tommy.
18 år gammel og derfor helt ny på hans Yamaha TZR 125 RR

Fra : B?st

Dato : 25-04-04 22:48

Kære Susanne,

jeg kondolerer

Thomas

Fra : Michal

Dato : 25-04-04 22:51

On 24 Apr 2004 13:44:31 -0700, e-ks@mail.dk wrote:
> Men d. 15.4.04 slog lynet ned fra en klar himmel. Min elskede bror
> Kell Agnar Christensen blev dræbt
>
> Susanne

Kondolerer.

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : jo

Dato : 25-04-04 23:43

De dybest medføelser
kondolerer.

Jim
Fazer 600

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-04-04 09:56

Jeg kondolerer - jeg har den dybeste medfølelse med jer der stod ham nær.
Jeg tror at din bror var klar over risikoen ved at køre på 2 hjul, og levede
med den. For de oplevelser han har høstet på sine motorcykler var risikoen
værd, som det er for de fleste af os der vælger at køre motorcykel på trods
af den øgede risiko det medfører. Naturligvis kan man ikke sige at det var
værd ligefrem at give livet for, men man vælger selv hvilke ting i livet man
ikke VIL undvære.

Mange hilsner -
Torben

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 26-04-04 10:35

Kondolerer.

--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 13:57

Kære Susanne!

Jeg blev virkelig berørt af dit indlæg!

Jeg kondolerer!

Biker-Torben®

Fra : Dun@nt

Dato : 26-04-04 14:05

e-ks@mail.dk wrote:
Mange kondulancer herfra
Mine tanker går til dig og familien

J.C.Kløve
XJ600

Fra : Bo-gsxR

Dato : 26-04-04 14:10

> [...]
> tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
> Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!

Gør ondt og læse, det vækker følelser og tanker.

Kondolere

Bo Thomsen

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-04-04 14:06

e-ks@mail.dk wrote:
> [...]
> sit arbejde i Kalundborg og blev overset af en bilist, da han kom
> kørende på motorcykel. Han blev kun 50 år. >

Tanker fra Århus.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Kass

Dato : 26-04-04 14:41

> [...]

> sit arbejde i Kalundborg og blev overset af en bilist, da han kom
> kørende på motorcykel. Han blev kun 50 år.

Puhaaa sidder næsten helt med tårer i øjnene nu
Det er virkelig en trist at hører, en sådan erfaren bilist,
der har taget højde for alle forholds reglerne, og det alligevel kan gå så
galt!
De varmeste tanker fra Odense...

Kass
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=529

Fra : Michael Lykke

Dato : 26-04-04 22:21

Kære Susanne, det gør mig meget ondt at høre om din brors skæbne....Kondolerer.

R.I.P.

De dybeste medfølelser

Michael Lykke S.

Fra : e-ks@mail.dk

Dato : 27-04-04 16:25

Tak til alle dem der har kondoleret i forbindelse med min brors død.
Det har været dejligt at opleve, at personer jeg slet ikke kender,
alligevel har udtrykt deres varme.
Jeg er også glad for at mit indlæg måske får nogle af jer
motorcyklister til at tænke jer om en ekstra gang. Man har kun ét liv,
så man skal passe godt på det. I løbet af et splitsekund kan det hele
være forbi......biler og motorcykler er en farlig coktail.

Når du kommer kørende på motorcyklen og ser en bil holde tilbage for
dig, så hold øje med om bilens hjul begynder at flytte sig, for så er
det i det samme sekund du skal reagere.

Pas godt på jer selv derude og kør forsigtigt!
Susanne

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-04-04 20:02

> Det har været dejligt at opleve, at personer jeg slet ikke kender,
> alligevel har udtrykt deres varme.

Motorcyklister er varme mennesker. Det var din bror nok også.

> [...]
> så man skal passe godt på det. I løbet af et splitsekund kan det hele
> være forbi......biler og motorcykler er en farlig coktail.

Absolut! De fleste af os er opmærksomme på faren, men det er bare så let at
glemme den, når man føler man har styr på hvad man laver.

> Når du kommer kørende på motorcyklen og ser en bil holde tilbage for
> dig, så hold øje med om bilens hjul begynder at flytte sig, for så er
> det i det samme sekund du skal reagere.

RIGTIG god ide! Og lad os alle sammen gøre det til en vane ALTID at holde
øje med de hjul, og ALTID at forvente at vi bliver overset. Det er nemlig
den ene gang vi glemmer det, at det går galt.

> Pas godt på jer selv derude og kør forsigtigt!

Tak, i lige måde.

Rittig

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 26-04-04 19:06

> [...]
> tårer i øjnene, når jeg ser eller hører en motorcykel.
> Dit liv blev alt for kort, men hvor vi dog elskede dig!!!

Kondolerer

Jørgen Gerdorf

Fra : Pein

Dato : 26-04-04 20:48

Kondolerer.

Man sidder pænt stille et stykke tid efter en sådan beretning.

Niels Pein
TransAlp

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 27-04-04 20:34