Patterns
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 17-01-01 14:27

Hejsa
Måske lidt mystisk et spørgsmål.... MEN... Jeg skal til eksamen i morgen i
videregående programmering og systemudvikling (læser datamatiker) Og vi kan
så også komme op i disse patterns:
Composite
Observer
Visitor
Jeg er totalt f....... jeg har læst teksten, jeg har læst de slides som
vores lærer har givet os, men jeg fatter dem ikke *suk* - Jeg ved at
patterns er skabeloner til teknikker til bestemte systemudviklings-ting.....
men.... ja...... hvad skal jeg sige ? Er der ikke nogle af jer der har nogle
stikord liggende til dette emne... det ville være super
I må meget gerne svare hjem til mig også, da jeg til tider har problemer med
at komme på nyhedsserveren.

På forhånd tak

MVH

Mette