Stjålet CBR 600
Fra : Hans Henriksen

Dato : 23-04-04 18:08

Hej
Min kammerat har fået stjålet sin nyrenoverede Honda,
så................................

Skulle i falde over en ´87 Honda CBR 600 rød med hvide stafferinger, lige
nymalet, reg. nr. ER13212, stjålet fra Fredensgade i Herning en eller anden
gang aften/nat torsdag d. 22/4, så giv lige et ring til Michael på tlf. 2670
7351, der er ikke kasko på den så han vil blive meget glad for at høre noget
om hvor den måske befinder sig.

Hilsen
Hans

Fra : Bo-gsxR

Dato : 23-04-04 18:28

> Min kammerat har fået stjålet sin nyrenoverede Honda,
> så................................

blot nysgerrig - hvordan var den sikret? - låst?

bo-gsxR uden kasko!

Fra : Jesper

Dato : 23-04-04 18:40

> [...]
2670
> 7351, der er ikke kasko på den så han vil blive meget glad for at høre

Rigtig surt for din kammerat
Det er ufatteligt at nogle folk ikke kan skelne mellem dit og mit!
Enten tænker de overhovedet ikke på hvordan det ville være
hvis det skete for dem selv el. også er der bare et stort tomrum
i deres kyllingehjerner der hvor samvittigheden skulle have været!

Jeg holder ihvertfald øje med den i Holstebro-området.

Held og lykke med at få den tilbage.

Mvh.
Jesper

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 23-04-04 19:10

"Hans Henriksen" skrev i en meddelelse ...
> [...]
2670
> 7351, der er ikke kasko på den så han vil blive meget glad for at høre

Surt!!!

Jeg holder øjnene åbne her ved Skjern og Ringkøbing!

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 23-04-04 20:33

Jeg kigger også efter i og omkring Herning omr...

MEN jeg tror nu nok den er ud af dk, de der stjæler nu om dage er jo små "
firmaer som ikke har nogle moral.
Hvem ved om det er en fra østen der har ønsket sådan en, det er jo også
sådan der forgår med biler.
Men jeg håber nu at den dukker op, da du jo ikke har kasko på cyklen

ps. Honda er høj i kurs, det er jo en kanon maskine, så tag den med ind i
varmen og ud med K.... eller Kæ.....

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-04-04 21:54

> Min kammerat har fået stjålet sin nyrenoverede Honda,
> Skulle i falde over en ´87 Honda CBR 600 rød med hvide stafferinger,
> lige nymalet, reg. nr. ER13212, stjålet fra Fredensgade i Herning

Hej Hans

Skynd dig at lave en efterlysningsseddel med gode billeder evt. krydret med
billeder af lignende modeller fundet på nettet fra andre vinkler. Alle
specielle kendetegen skal også med.

Den deler du ud med rund hånd til Taxacentraler, renovations folk, postbude
og lignende der kommer rundt til folk. Der skal være en dusør at hente, så
det arbejdene folk gider bruge noget af deres tid på at lede efter den, men
500kr eller lign. i dusør øger chancen væsentligt i forhold til kun at melde
det til politiet, der ikke gør noget hvis ikke den lander for deres fødder.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85 og Suzuki GSX 250 X

Fra : Armand

Dato : 24-04-04 11:00

Jens Jacob Bager Jensen <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> [...]
men
> 500kr eller lign. i dusør øger chancen væsentligt

God ide!
Men vær nu ikke nærig!
Hvad gider du selv lave af arbejde for en plovmand, og hvad ville man ikke
selv give for at leje/låne en model i de par uger men herigennem kan hænde
at få sin motorcykel tilbage tidligere. Endelig er det også en vurdering
over
hvad man sparer ved overhovedet at genfinde sin model!

--
ARmand.

Fra : Per Jakobsen

Dato : 24-04-04 02:51

"Hans Henriksen" <mellemtoften_5@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej
> Min kammerat har fået stjålet sin nyrenoverede Honda,
[SNIP]
der er ikke kasko på den så han vil blive meget glad for at høre noget
> om hvor den måske befinder sig.
>
> Hilsen
> Hans

Naar jeg laeser saadan en historie som denne her, saa goer det virkeligt
ondt i min mave. Hvor er det bare ja! 'Pisse surt' at nogle mennesker ikke
respekterer andres ejendom.

At anskaffe sig en MC har jo en historie, der skal arbejdes extra for at
spare op, den rigtige MC skal findes og naar endelig MC'en er i hus er man
bare pave stolt og skide lykkelig. Og saa tillader nogle usle personer sig
at slaa genvej ved at stjaele fra andre.

Hvad er lige saa forrykt er det faktum at lovlige firmaer 'laes forsikrings
selskaber', tillader sig at ribbe MC folket, med saa dyre praemier at mange
vaelger ikke at kasko forsikre. Det er simpelt hen for dyrt.

Men noget maa der da kunne goeres, forsikrings branchen er skruet sammen
saadan at forsikrings selskaberne forsikrer kundernes forsikringer i
udlandet, hvor det er billigere osv,osv.

Kunne man evt tage sagen i egen haand, erhverv std ansvar billigst muligt i
Danmark, og derefter shoppe i udlandet efter kasko. Gaa direkte til de
danske forskiring selskabers leverandoere.

Bare mine 2 cents

Per
volusiaowner
http://www.volusiaowners.com/members/page.asp?ID=6936

Fra : Armand

Dato : 24-04-04 10:33

Per Jakobsen <per_biker@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> Danmark, og derefter shoppe i udlandet efter kasko. Gaa direkte til de
> danske forskiring selskabers leverandoere.

Sagtens, og det er også det at mange gør - Men det hjælper ikke særligt hvis
modellen bliver stjålet og at man derved mangler stellet at genopbygge på

> Bare mine 2 cents

Aprospos cents:
En anden gang i et andet land (gælder ikke dig), hængte man slet og ret
"transportmiddeltyve" i det nærmeste træ!

--
Armand.

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-04-04 10:59

Hans Henriksen wrote:
> [...]
> Michael på tlf. 2670 7351, der er ikke kasko på den så han vil blive
> meget glad for at høre noget om hvor den måske befinder sig.

Jeg skal nok holde øje her omkring Give.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 24-04-04 16:12

"Hans Henriksen" <mellemtoften_5@mail.tele.dk> wrote in message news:<40894d23$0$287$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> 7351, der er ikke kasko på den så han vil blive meget glad for at høre noget

Jeg skal os nok kigge efter den her i Herning - Brande området

Ronni
CBR900RR '93