På'en igen
Fra : Dun@nt (Kløve)

Dato : 23-04-04 10:21

Wayy - så kom XJ'eren på gaden igen, det er simpelthen pragtfuldt!
Lidt drilleri med en vakum membran er u løst tilfredsstillende, og så
betyder det ikke så meget om der er lidt regn... vel

Fra : Bjørn S

Dato : 23-04-04 10:29

Dun@nt (Kløve wrote:

> Wayy - så kom XJ'eren på gaden igen, det er simpelthen pragtfuldt!
> Lidt drilleri med en vakum membran er u løst tilfredsstillende, og så
> betyder det ikke så meget om der er lidt regn... vel

Nej, nu er da temperaturen på vej op hvor det er dejligt at køre, dog
stadig lidt koldt sent/tidligt, men hvad f....
Hvad med planer om udskiftelse, er de lagt på is, eller kigger du stadigt ?

--
/Bjørn

Fra : Jake

Dato : 23-04-04 10:49

Dun@nt (Kløve) wrote:

> Wayy - så kom XJ'eren
^^^^^^^

How var du ikke ved at kigge på en Fazer,
eller er de planer droppet igen??

/Jake

XJ600

Fra : Dun@nt

Dato : 26-04-04 09:40

Jake wrote:

> Dun@nt (Kløve) wrote:

>How var du ikke ved at kigge på en Fazer,
> eller er de planer droppet igen??

> /Jake

> XJ600

Jo du har ganske ret
Jeg har droppet Fazer ideen, men jeg har bestemt andre planer.
Der arbejdes i tiden på at fremskaffe en FZR 1000, om det lykkes det får
vi så se, men hvis det gør så kan jeg beholde XJ'eren og det ville jo være
dejlig.

J.C.Kløve
XJ600

Fra : Myrhøj

Dato : 23-04-04 12:32

Dun@nt (Kløve wrote:

> Wayy - så kom XJ'eren på gaden igen, det er simpelthen pragtfuldt!
> Lidt drilleri med en vakum membran er u løst tilfredsstillende, og så
> betyder det ikke så meget om der er lidt regn... vel
- - - -
WAYY, yes det er pragtfuldt. Godt Du fik ordnet det med baglygten så der
er gang i dyret igen. Lad os se om vi ikke snart ka' få en lille udflugt.

Myrhøj

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-04-04 18:14

Dun@nt (Kløve) wrote:

> Wayy - så kom XJ'eren på gaden igen, det er simpelthen pragtfuldt!
> Lidt drilleri med en vakum membran er u løst tilfredsstillende, og så
> betyder det ikke så meget om der er lidt regn... vel

Velkommen ud, Kløve! Håber vi ses til TPT igen i år!

--
Tony
Punkteret Fazer

Fra : J.C.Kløve

Dato : 27-04-04 15:11

Så var det lige at Tony Lorentzen Skrev
> Dun@nt (Kløve) wrote:
>
> Velkommen ud, Kløve! Håber vi ses til TPT igen i år!

Selvfølgelig gør vi det
Jeg håber at Armand kan lokkes til at være vært igen i år, så kan vi
følges op ad.

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -

Fra : Armand

Dato : 27-04-04 23:55

J.C.Kløve <spamdun@nt@mail.dk> skrev i en news:c6lpnr$925$1@sunsite.dk...
> Så var det lige at Tony Lorentzen Skrev

> Selvfølgelig gør vi det
> Jeg håber at Armand kan lokkes til at være vært igen i år, så kan vi
> følges op ad.

Jup!
PMC's Præz hár allerede adviseret derom, så det tager jeg for givet.
Noget andet er at jeg nok ikke kan tage fredagen fri i år som sidste år

--
Armand.-

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-04-04 09:29

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> PMC's Præz hár allerede adviseret derom, så det tager jeg for givet.

Cool!

> Noget andet er at jeg nok ikke kan tage fredagen fri i år som sidste år

Er det ikke blot et spørgsmål om at vi drikker dig fuld nok, så du
ikke når på arbejde ?-)

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-04-04 19:07

"Dun@nt (Kløve)" <DunantFjernX@mail.tele.dk> wrote in message
> Wayy - så kom XJ'eren på gaden igen, det er simpelthen pragtfuldt!
> Lidt drilleri med en vakum membran er u løst tilfredsstillende, og så
> betyder det ikke så meget om der er lidt regn... vel

Yes.. kender fornemmelsen...

Jeg har netop idag fået samlet min RSV Mille efter at statoren blev smadret
for noget tid siden...

Thore

Fra : Anders Thorup

Dato : 24-04-04 09:32

Dun@nt (Kløve) wrote:
> Wayy - så kom XJ'eren på gaden igen, det er simpelthen pragtfuldt!
> Lidt drilleri med en vakum membran er u løst tilfredsstillende, og så
> betyder det ikke så meget om der er lidt regn... vel

Juhuu, Dun@nt is back

Ahem,, er der plads i teltet igen i år??

MVH / Best Regards
Anders Thorup
www.dfmc.dk/Anders_Thorup
Honda VFR750F RC24 Perlemorshvid

Fra : Jacob Larsen

Dato : 25-04-04 21:17

On Sat, 24 Apr 2004 10:32:15 +0200, Anders Thorup <Nospam@it.dk> wrote:

> Juhuu, Dun@nt is back
>
> Ahem,, er der plads i teltet igen i år??

Fornæmmer jeg lidt DFM-kærlighed?

--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der ikke er andre,

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-04-04 09:18

Jacob Larsen wrote:

> Fornæmmer jeg lidt DFM-kærlighed?

Han har jo købt Honda - det er vel hva' man kan forvente.

Be strong and resist, Kløve!

--
Tony

Fra : Anders Thorup

Dato : 26-04-04 14:40

Tony Lorentzen wrote:

> Han har jo købt Honda - det er vel hva' man kan forvente.
>
> Be strong and resist, Kløve!

Hey, hvad er det for nogle gustne kommentarer hehe

Hmm,, altså

Arrgh,, jeg kan ikke engang finde på noget at sige,, øv!!
Vi sover altså i hver vores ende af teltet

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-04-04 19:29

Anders Thorup wrote:

> Hey, hvad er det for nogle gustne kommentarer hehe
>
> Hmm,, altså

*LOL* - en fornærmet Honda-ejer ...

> Arrgh,, jeg kan ikke engang finde på noget at sige,, øv!!

Haha! Du ka' klare det!

> Vi sover altså i hver vores ende af teltet

Men denne gang bliver det vel lidt mere "arrangeret" end sidste gang?

--
Tony
(der sikkert får høvl når han ser Anders næste gang)

Fra : Anders Thorup

Dato : 26-04-04 20:21

Tony Lorentzen wrote:

> Haha! Du ka' klare det!

Ja, gi kan jeg så

> Men denne gang bliver det vel lidt mere "arrangeret" end sidste gang?

Ja, denne her gang har jeg tænkt mig at tage sovepose med

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-04-04 08:30

Anders Thorup wrote:

> Ja, denne her gang har jeg tænkt mig at tage sovepose med

Det lyder da som ren luksus

--
Tony

Fra : Anders Thorup

Dato : 27-04-04 16:23

Tony Lorentzen wrote:

> Det lyder da som ren luksus

Ja, egentlig, for det gik jo fint uden ,, men nu var det heldigvis også
rimeligt varmt i vejret sidste år

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-04-04 17:00

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> writes:

> Ja, egentlig, for det gik jo fint uden ,, men nu var det heldigvis også
> rimeligt varmt i vejret sidste år

Det var ikke bare fordi du drak dig varm i løbet af aftenen/natten? Om
morgenen kunne man jo sagtens holde varmen ved at lægge sig udenfor.
Det viste Nikolaj da Uffe stak af med teltet

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-04-04 22:02

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Det var ikke bare fordi du drak dig varm i løbet af aftenen/natten? Om
> morgenen kunne man jo sagtens holde varmen ved at lægge sig udenfor.
> Det viste Nikolaj da Uffe stak af med teltet

Hehe. Jep - men for mit vedkommende havde jeg nok ikke fået meget søvn uden
mine ørepropper. Så sov jeg tilgengæld også fint

--
Tony

Fra : N/A

Dato : 27-04-04 22:02