blinklys-pærer 12V-27W (ikke 21 W)
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 08:36

Der må da være nogen der ved hvor de skaffes i Dk ???

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 23-04-04 09:33

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> wrote
in message news:4088c750$0$5964$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> Der må da være nogen der ved hvor de skaffes i Dk ???

hmm min guru kunne ikke hjælpe, den pære jeg nævnte i går har en sjov
plastik sokkel (pg13) og ikke den normale metal sokkel (ba15s). en søgning
på phillips pærer hjalp heller ikke så jeg er næsten på bar bund

det eneste jeg kan finde er
http://www.bilutstyr-drammen.no/katalog1.htm
Sokkel BAZ 15 d
Stopp, bak og blinklyspære
PHI 0327 TRIFA 12V 27W 10 29,00

men på
http://www.eur.lighting.philips.com/int_en/cons/segments/car/products/lampbases/lampbases.html
kan man se at soklen ikke vil passe medmindre man lige filer den ene tap af

-- hmm gad vide om denne besked bliver fucked up pga copy/paste :-/
Allan(fzr600us)
tp://www.dfmc.dk/?id=209

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 11:30

Allan Jørgensen wrote:

> [...]
> tap af
>

> -- hmm gad vide om denne besked bliver fucked up pga copy/paste :-/

utroligt at det skal være så svært at få de pærer. Jeg har nu fundet yamahas
eget reservedels-nummer på pærerne (256-83311-70-00), og vil se om de kan
skaffes på den måde.. Kan godt se at der skal files en tap af, men det er
heller ikke det store problem.. Vi må da også håbe for dig at du ikke
springer en pære (og alle andre med us-cykler)

Fra : Richard

Dato : 24-04-04 11:36

Peter Jakobsen wrote:

> [...]
> heller ikke det store problem.. Vi må da også håbe for dig at du ikke
> springer en pære (og alle andre med us-cykler)

Skal det være 27w, kan 25 ikke gøre det? Se her:

PHILIPS 12325, 12V, 25W A12325
Sockel: ba15s

som den nye søgemaskine plaff.de hurtigt fandt hos
<www.gluehbirne.ch/gluehbirne/shop/index.htm>
men produktnummeret må da være til at spore herhjemme, eller?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-04-04 20:18

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message
> [...]
> <www.gluehbirne.ch/gluehbirne/shop/index.htm>
> men produktnummeret må da være til at spore herhjemme, eller?

kanon så vil mekonomen's reservedels nr sikkert være 236 12325

--
Allan(fzr600us)
http://www.dfmc.dk/?id=209

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 14:33

Allan Jørgensen wrote:
> "Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message

> kanon så vil mekonomen's reservedels nr sikkert være 236 12325

Gider du chekke om de så kan skaffes igennem mekonomen, så vil jeg være en
glad mand

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-04-04 18:41

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> wrote
in message news:408bbdf9$0$12172$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Gider du chekke om de så kan skaffes igennem mekonomen, så vil jeg være en
> glad mand

ringer mandag og hører ad
--
Allan(fzr600us)
http://www.dfmc.dk/?id=209

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 26-04-04 11:45

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenFJERNDYRET@KATget2net.dk> wrote in
message news:tKSic.148843$jf4.7915830@news000.worldonline.dk...
> ringer mandag og hører ad

ja så ringede jeg og de har den ikke og har aldrig haft den på lager da
de så samtidig har fået nye svenske ejere ophører de med at sælge phillips
produkter, så de kan ikke engang skaffe dem hjem, og hvis de kunne skulle du
aftage en karton på 10 stks og de var vist ikke helt billige (

hmmm så er det spørgsmålet hvem der så fører phillips pærer.... T-hansen mv.

--
Allan(fzr600us)
http://www.dfmc.dk/?id=209

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 12:19

Allan Jørgensen wrote:
> [...]
> ikke helt billige (
>
> hmmm så er det spørgsmålet hvem der så fører phillips pærer....

Jeg har også haft fat i Franz Kroon (Yamaha) her i Århus, og han har
reservedelsnummeret på de 12V/27W i sit system, de koster 60,- stykket, og
jeg er nødt til at købe 10. MEN han ved (endnu) ikke hvor de skaffes fra,
Holland og Japan har dem ikke, men han vil kigge på det i løbet af ugen...

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 26-04-04 14:10

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> wrote
in message news:408cf00a$0$18674$d40e179e@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
> Holland og Japan har dem ikke, men han vil kigge på det i løbet af ugen...

Av for søren, min onkel sagde vist en 59kr og x antal øre så det lyder meget
rigtigt

nåja på den anden side skal du jo bruge 4 stks så er der 6 i reserve men
alligevel....

håber det lykkes at finde dem

--
Allan(fzr600us)
http://www.dfmc.dk/?id=209

Fra : E J Skog

Dato : 01-05-04 03:44

Hei

Biltema har 25w og 35 watt pærer til 9.90 pr stk

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenFJERNDYRET@KATget2net.dk> skrev i
melding news:3T7jc.148984$jf4.7926407@news000.worldonline.dk...

Fra : Freddy Lang

Dato : 01-05-04 06:32

Peter Jakobsen wrote:
> Der må da være nogen der ved hvor de skaffes i Dk ???

Hvorfor ikke bare bruge 21W? Hvis man skifter alle fire pærer på én gang fra
27W til 21W, må belastingen hele vejen rundt jo fortsat blive den samme. Jeg
ved ikke hvad det vil gøre ved blink-relæet, men hvis det bliver et problem,
kunne man så ikke også bare skifte relæet? Så er det gjort én gang for alle,
og for fremtiden kan du finde dine pærer på den nærmeste tankstation.

Eneste hage ved dén løsning er, hvis fatningen i dine blinklys ikke kan tage
"danske" pærer.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Michal

Dato : 01-05-04 06:42

On Sat, 1 May 2004 07:32:14 +0200, Freddy wrote:

> Hvorfor ikke bare bruge 21W?

Afaik vil Peter jo gerne opnå en højere lysstyrke?

Derfor giver det da ikke meget mening at skifte til 21W...

--
Venlig Hilsen
Michal