/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Honda Cbr 1000 F ´92 VS Bmw K1100 LT abs ´~
Fra : Eg Egemarke


Dato : 23-04-04 03:04

Tjae sidder her og grubler hvad skal jeg !!

Har fået et tilbud på en byttehandel ligeover med een af etatens aflagte
BMW K1100 LT 1996 maskiner med 156 000 Km på klokken og ellers i
SUPERSTAND, kører fornemt og ser samtidigt pæn ud

Mod min CBR 1000 F Sc24 1992 med 53 000 Km i perfekt stand

Jeg skal give ca 3300 Skr årligt for fuld kasko på BMW, og gi´r nu 6400
Skr for fuld kasko årligt på Honda´en
Kan den holde sådan en bimmer, den er selvfølgeligt blevet passet efter
alle kunstens regler hos politiet i den tid den har været der og den har
ikke nået at køre 500 Km siden endnu

Jæ ka eet hit u a eet hva ville i gøre ?!?

Jeg skal bruge Mc til at pendle dagligt over broen frem og tilbage mellem
Malmø og Kbh
Er 32 og har kørt Mc siden jeg var 18 så det med ræset er ved at være passê
Økonomien i det HVIS den ene eller den anden skulle brænde sammen/gå i udu
er ikke voldsom da Honda´en står mig i blot 16 000 Kr i indkøb..

Gruble Gruble

Hjælp og gode argumenter for det ene og det andet ønskes !!!

MvH Eg

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265




 
 
Henrik Nielsen - Rap~ (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 23-04-04 07:59

Det er jo 2 meget forskellige MC'er.

Personligt ville jeg ikke bytte en CBR1000 væk for en BMW.

Men en BMW-kører vil nok heller ikke bytte til en CBR1000.

Så det må handle om, hvad du er mest til.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.
"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:c69tia$bjk$1@abbeden.bunk.cc...
> Tjae sidder her og grubler hvad skal jeg !!
>
> Har fået et tilbud på en byttehandel ligeover med een af etatens aflagte
> BMW K1100 LT 1996 maskiner med 156 000 Km på klokken og ellers i
> SUPERSTAND, kører fornemt og ser samtidigt pæn ud
>
> Mod min CBR 1000 F Sc24 1992 med 53 000 Km i perfekt stand
>
> Jeg skal give ca 3300 Skr årligt for fuld kasko på BMW, og gi´r nu 6400
> Skr for fuld kasko årligt på Honda´en
> Kan den holde sådan en bimmer, den er selvfølgeligt blevet passet efter
> alle kunstens regler hos politiet i den tid den har været der og den har
> ikke nået at køre 500 Km siden endnu
>
> Jæ ka eet hit u a eet hva ville i gøre ?!?
>
> Jeg skal bruge Mc til at pendle dagligt over broen frem og tilbage mellem
> Malmø og Kbh
> Er 32 og har kørt Mc siden jeg var 18 så det med ræset er ved at være
passê
> Økonomien i det HVIS den ene eller den anden skulle brænde sammen/gå i udu
> er ikke voldsom da Honda´en står mig i blot 16 000 Kr i indkøb..
>
> Gruble Gruble
>
> Hjælp og gode argumenter for det ene og det andet ønskes !!!
>
> MvH Eg
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
>
>
>



Torben Scheel (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 23-04-04 10:19

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
news:c69tia$bjk$1@abbeden.bunk.cc...
> Tjae sidder her og grubler hvad skal jeg !!
*snip* en masse om BMW/Honda

Jeg håber du har fået lidt søvn siden¨du skrev dit indlæg..

I mine øjne handler det ekstremt meget om hvad du kan li' at køre på - hvis
det primært er sportsligt, så behold Honda'en - vil du toure europa tyndt
med passager så skift evt.

Begge er meget fine cykler - hvilken vil du være mest stolt af at varme op
hver morgen?

vh
Torben



Jes Vestervang (26-04-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 26-04-04 21:16

egemarke@hotmail.com (Eg Egemarke) writes:

> Tjae sidder her og grubler hvad skal jeg !!
>
> Har fået et tilbud på en byttehandel ligeover med een af etatens
> aflagte BMW K1100 LT 1996 maskiner med 156 000 Km på klokken og ellers
> i SUPERSTAND, kører fornemt og ser samtidigt pæn ud

Jeg mener at kunne huske at en mc-betjent herinde har udtalt sig om at
de til tider bliver kørt ret hårdt, dvs. koldstart med efterfølgende
tæv. Når man tænker over det, lyder det jo egentlig også meget
sandsynligt. Måske kan <htt://groups.google.com> uddybe det lidt.
--
mvh Jes Vestervang

Jens Jacob Bager Jen~ (27-04-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 27-04-04 09:41

> Jeg mener at kunne huske at en mc-betjent herinde har udtalt sig om at
> de til tider bliver kørt ret hårdt, dvs. koldstart med efterfølgende
> tæv. Når man tænker over det, lyder det jo egentlig også meget
> sandsynligt. Måske kan <htt://groups.google.com> uddybe det lidt.

Det er også min holdning, at de bliver passet med de service der skal til i
etaten, men deres motorcykler bliver kørt hårdt. De kan slide et sæt dæk op
på en uge. Under kortege kørsel er det fuld hane hen til et lyskryds, bremse
ned. Holde trafikken tilbage mens udrykningskøretøjet smutter over, og så
fuld hane hen til det næste lyskryds. I forhold til en "civil" CBR 1000 med
53K på klokken, ville jeg vælge en CBR. Den er jo kun lige kørt til.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 med 115.000km på klokken og 0 olieforbrug.
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste