Track Days i Udlandet
Fra : Ole Lelund

Dato : 22-04-04 18:55

Er der nogen der kender til nogle Track Days i udlandet.
Jeg er godt klar over at Racing4fun laver noget i Sverige, men er der andre,
som ligger så man kan køre der til på en dag.

Ole

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 22-04-04 21:31

"Ole Lelund" <lelund@wanadoo.dk> writes:

> Er der nogen der kender til nogle Track Days i udlandet.
> Jeg er godt klar over at Racing4fun laver noget i Sverige, men er der andre,
> som ligger så man kan køre der til på en dag.

Bikeevents i Sverige.

Der er en (meget) lang liste over banearrangementer i Sverige her:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=12090

NB: nogle af dagene er kun for licenskørere.

--Kai

Fra : F.Sander

Dato : 22-04-04 21:34

Yep - jeg har så sent som idag betalt 2x240Euro for 2x2dage fra kl.9-17 ( 1
times middag) og åben fra ca 18-19 for alle tre klasser- ufatelig lækker
bane,meget sikker og ikke nær så fyldt op som feks. hos racing4fun ( er klar
over deres bane er lille, meeen aligevel- de fylder GODT op på holdene )

Jeg var nok eneste udlænding sidste aug. men det gør intet, jeg ved at
superbike school uk også laver ture til Lausitxring.

ps knap så god bane for små maskiner grd. 2 lang sider hvor der nemt nås
235-240km

Mvh. FS - som håber at kommer ned på 2.05-07 i år , fra 2.13-2.16.... det er
ikke cyklen!!!, men manden- det er galt med....

www.msc-lausitzring.de

Fra : Peder

Dato : 23-04-04 08:24

Den Thu, 22 Apr 2004 19:54:46 +0200, "Ole Lelund" <lelund@wanadoo.dk>
skrev:

>Er der nogen der kender til nogle Track Days i udlandet.
>Jeg er godt klar over at Racing4fun laver noget i Sverige, men er der andre,
>som ligger så man kan køre der til på en dag.

Rehm i Tyskland gør det også
http://www.rehm-online.com

--
Peder