Overvejer Motorcykel nr 2
Fra : Per Jakobsen

Dato : 22-04-04 15:25

Hej Alle

Jeg overvejer at investerer i endnu en motorcykel.

Jeg svaerger til Suzuki, ogsaa selv om de er koldblodige.

Jeg svaver mellem 2 valg pt., og gode raad tages gerne. En ting er sikkert,
og det er denne gang vil jeg have en raket.

Saa hvad er bedst

En 2004 Katana 750 (GSX750F).
eller
En 2004 Bandit 1200 S (GSF1200S).

De koster naesten det samme Banditten er 600 kr dyrer end Katana'en.

mvh

Per
Volusia owner

http://www.volusiaowners.com/members/page.asp?ID=6936

Fra : anders majland

Dato : 22-04-04 15:51

> Jeg overvejer at investerer i endnu en motorcykel.

Det godt nok et hårdt liv med svære valg du har derovre
Du mangler bare lige at delagtiggøre os i de lave nypriser ....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Freddy Lang

Dato : 23-04-04 00:36

anders majland wrote:

> Du mangler bare lige at delagtiggøre os i de lave nypriser ....

Puuh, dem har du slet ikke lyst til at høre om... bl.a. en ny Gixxer 1000
for under 70 brede...

Hvis du virkelig vil vide det, kan du kigge på http://www.suzukicycles.com ,
men du er advaret... det er næsten direkte deprimerende.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Richard

Dato : 22-04-04 16:01

Per Jakobsen wrote:

> Jeg svaver mellem 2 valg pt., og gode raad tages gerne. En ting er sikkert,
> og det er denne gang vil jeg have en raket.

Nå, så passer det lissom bedre, dit bilvalg - syntes nok, der var noget
der ikke stemte før - Volusia og Corvette

Men kan du ikke få en CBR600R til samme penge? - ellers må du vel nøjes
med GSX'en

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-04-04 16:07

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> writes:

> En 2004 Katana 750 (GSX750F).
> eller
> En 2004 Bandit 1200 S (GSF1200S).

Af de to ville jeg vælge Banditten, og så sætte en anden potte på den.

Begge er tunge cykler. Har du overvejet noget lidt mere sportsagtigt?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : TheHobbit

Dato : 22-04-04 18:07

Per Jakobsen wrote:
> Hej Alle
>
> Jeg overvejer at investerer i endnu en motorcykel.
>
> Jeg svaerger til Suzuki, ogsaa selv om de er koldblodige.

Hmm, er der en grund til det - eller er det bare en religions ting?

> Jeg svaver mellem 2 valg pt., og gode raad tages gerne. En ting er
> sikkert, og det er denne gang vil jeg have en raket.

> [...]

Hvorfor lige de 2?

Hvis det skal være en "raket" som du skriver så er det ikke lige de 2 du
næver jeg ville overveje - de er da sikkert gode begge to - men du finder
uden problem adskellige andre modeller der er LANGT mere "raket" over.

Har du kigger på en Suzuki GSX-R600, Yamaha R6, eller en Honda CBR600RR - de
koster selvfølgeligt lige 10-15-20k mere end de nævnte modeller, men det kan
jo være du kan "nøjes" med f.eks. sidste års model - eller måske ligefrem en
brugt!! så kan du nok få dem til en overkommelig pris. Så har du ihvertfald
en ordenlig racer - det bliver du glad for i længden!

Når du først mærker hvordan sådan én sparker - så er du solgt!

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

*** If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta
***