Brian Sørup <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en
news:c6bfum$a7k1c$1@ID-149180.news.uni-berlin.de...
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:c6bbdl$20v5$4@news.cybercity.dk...
> >
> > Det er tydeligt at se når den tynde coating er nedslidt:
> > Messing-farven fra grundmaterialet skinner tydeligt igennem!
>
> Jeps - de var slidte men ikke ret meget - der var ca. 1mm messing synlig
> i kanten af bøsningerne
Prøv lige at forhøre dig på hvad fire nye glideringe koster!
> Jeg skal have forhjulet af igen - den er lidt utæt i bundskruen på det
> venstre gaffelben.
Ups!
Der burde høre nye kobberskiver med til ethvert sæt pakdåser, derved at det
er obligatorisk at bruge nye og derved bløde(!) skiver ved samling :-|
Og hjulet alene hjælper nok ikke - I værste fald kan du hverken spænde (om
dét skulle kunne tætne?) eller løsne bolten uden at skulle have fjederen ud
og noget ned i bunden til modhold, og så er du så langt i processen at olien
alligevel løber ud og at du også lige kan skifte de i forvejen købte
glideringe!
Summa summarum: Dobbelt arbejde p.g.a. en lille kobberskive til en daler
Men får du skiftet glideringene alligevel ved samme lejlighed, har det ikke
været helt spildt
--
Armand.