Flex mellemrør til udstødning.
Fra : Esben Bøll

Dato : 21-04-04 15:21

Hej alle.
Jeg så i lørdags vej KS-motor i vejle en MC som havde et stykke armeret
flexrør mellem forrøret og lydpotten.
Er der nogen som har set et før og måske ved hvor man kan købe det?
Grunden er at jeg skal have lavet en dobbelt udstødning og med flexrør kan
det jo ikke blive nemmere.
Jeg håber nogen kan hjælpe.

MVH Esben Bøll, Odense

Fra : anders majland

Dato : 21-04-04 15:50

> Jeg så i lørdags vej KS-motor i vejle en MC som havde et stykke
> armeret flexrør mellem forrøret og lydpotten.
> Er der nogen som har set et før og måske ved hvor man kan købe det?

Jeg har ikke set det på en bil - men det er der på min mazdarati fra
minifolden til katalysatoren.

Så måske en bilstumpe-pusher ? Gerne en der gør i uorginale dele så han
kender til "hele" markedet.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : anders majland

Dato : 21-04-04 16:34

> Jeg har ikke set det på en bil

Vrøvl - Jeg har ikke set det på en mc

Fra : Leocer

Dato : 21-04-04 19:02

"Esben Bøll" <ebo@oncable.dk> skrev i melding
> [...]
> Er der nogen som har set et før og måske ved hvor man kan købe det?
> Grunden er at jeg skal have lavet en dobbelt udstødning og med flexrør kan

Sjekk linken,her er det en kar som lagger egne potter med flexible slanger.

http://www.vfr.dk/forum/forum_posts.asp?TID=961&PN=1