Handskehjælp søges
Fra : Jens Arnfast

Dato : 21-04-04 11:03

Heps!

sidste år led mine ellers dejlige handsker døden .. 200km pisregn fik
læderet til at give op :-/

Da jeg så forleden smuttede ned til pusheren hvor jeg havde købt dem fik
jeg at vide at de var udgået - han havde et enkelt par liggende i
størrelse xxxxxxs (eller deromkring) - PIS!

Så tænkte jeg at der måsker var nogen herinde som var faldet over
modellen ved besøg rundt til forhandlere m.m.

Det drejer sig om en Jaguar læderhandske - kender ikke modelnavnet, men
der er et billede her:

http://arnfast.net/bikes/handsker.jpg

Størrelsen skal være 13.

Al hjælp modtages, evt nogen der kender en lignende handske? eller har
et par de vil sælge? ;)

--
-jens
RSV1000

Fra : Jake

Dato : 21-04-04 11:13

Jens Arnfast wrote:
> Al hjælp modtages, evt nogen der kender en lignende handske? eller har
> et par de vil sælge? ;)

Jeg har et par lignende handsker(dog ikke helt samme model), også af
mærket Jaguar. Dem er jeg vældig glad for. De er købt hos Århus Scooter
for 2 år siden. Det kan være de også har din model.

/Jake

Fra : Jens Arnfast

Dato : 21-04-04 11:43

Jake wrote:
> Jeg har et par lignende handsker(dog ikke helt samme model), også af
> mærket Jaguar. Dem er jeg vældig glad for. De er købt hos Århus Scooter
> for 2 år siden. Det kan være de også har din model.

Det var netop ved Århus Scooter jeg i sin tid havde købt og samme butik
jeg besøgte igår - hyggelige mennesker, men kunne ikke hjælpe ;)

--
-jens
RSV1000

Fra : Bjørn S

Dato : 21-04-04 12:34

Jens Arnfast wrote:

> Det var netop ved Århus Scooter jeg i sin tid havde købt og samme butik
> jeg besøgte igår - hyggelige mennesker, men kunne ikke hjælpe ;)

Et skud i blinde... jeg købte mine hos Dansk MC Skindbeklædning i Søborg,
han skulle være flyttet til Jylland, men jeg har ikke kunne opspore
bedriften, og hans gamle hjemmeside www.danskmcskind.dk giver ikke pote.
Dog gav et søg på Mostrup følgende ; Jaguar Gloveco Lædertøj
Buddinge Hovedgade 136 2860 Søborg tlf. 39 67 42 82 - måske er det samme
mærke, og hvis de er forhandler og eventuelt importør, kan de måske
henvise til en forhandler på dine kanter ?

--
/Bjørn

Fra : Thorstein

Dato : 21-04-04 12:32

> Så tænkte jeg at der måsker var nogen herinde som var faldet over
> modellen ved besøg rundt til forhandlere m.m.

En søgning på "jaguar" på http://www.mcinternet.dk/asp/soeg.asp?q=jaguar
vister at:

www.leomortensen.dk
www.mc-huset.dk

Forhandler "Jaguar" beklædning

Håber det bringer dig tættere på en gen-anskaffelse

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhdesbrevet på: http://www.mcinternet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 13:22

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> wrote in message

[klip]
> / Thorstein
> Husk at tilmelde dig nyhdesbrevet på: http://www.mcinternet.dk

Hey - cool søgefunktion på www.mcinternet.dk !

Er straks blevet tilføjet mine favoritter

Biker-Torben®
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154
www.mc-rejser.dk

Fra : Thorstein