Erfaring med 650 V-Strom ?
Fra : Jack Wessman

Dato : 20-04-04 22:47

Jeg overvejer kraftig at købe den nye Suzuki 650 V-Strom, så er der nogen
her i gruppen der har prøvet den ? jeg bor i Jylland og der er vist kun en
demo-cykel hos Enghave - lidt langt for en prøvetur ! - Har kun testen fra
Touring-nyt at forholde mig til.

Mvh. Jack

Fra : anders majland

Dato : 21-04-04 08:30

> Jeg overvejer kraftig at købe den nye Suzuki 650 V-Strom, så er der
> nogen her i gruppen der har prøvet den ? jeg bor i Jylland og der er
> vist kun en demo-cykel hos Enghave - lidt langt for en prøvetur ! -

Hvis du kan lokke dem til at udlåne den lidt mere end bare en halv time,
så henter og bringer jeg den gerne for dig. Altså til viborg i weekenden
og retur i starten af næste uge

Og så er det ikke engang ulovlig brug at prøveplade

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Mikker

Dato : 21-04-04 14:29

Ja, det er faktisk p**** irriterende at der ikke er nogen modeller i
butikkerne her i Jylland. Så får de ikke solgt nogen her i DK, når det
kun er hos Enghave der står en demo...

Mikker