Kul til startmotor hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 20:05

Hejsa

Jeg er i aften kommet frem til at jeg efter al sandsynlighed mangler et sæt
nye kul til starteren på min GS450.

Har I forslag til, hvor de findes på en billig måde?

De bedste hilsner fra
Chris

Fra : S.G

Dato : 20-04-04 20:29

> Jeg er i aften kommet frem til at jeg efter al sandsynlighed mangler et
sæt
> nye kul til starteren på min GS450.
>
> Har I forslag til, hvor de findes på en billig måde?

mc-nøglen?
1 stk starterkul til gs450 alle årgange 136,-

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 20-04-04 20:19

Hej Chris,

> Jeg er i aften kommet frem til at jeg efter al sandsynlighed mangler
> et sæt nye kul til starteren på min GS450.

Ja, din starter trækker ingen strøm, selvom både dit batteri og startrelæ
fungerer upåklageligt. Men lad os nu få kigget på kommuntator og
viklingerne, inden at kullene bestilles hjem. For kul koster (jf. MC-nøglen
2002) 136.- pr. stk.!

> Har I forslag til, hvor de findes på en billig måde?

Dét gad jeg også, at vide!

Hilsen
Lars

Fra : Michal

Dato : 20-04-04 20:38

On Tue, 20 Apr 2004 21:05:03 +0200, Chris wrote:
> Jeg er i aften kommet frem til at jeg efter al sandsynlighed mangler et sæt
> nye kul til starteren på min GS450.
>
> Har I forslag til, hvor de findes på en billig måde?

MC-Nøglen har dem til 136 kr :)

--
Venlig Hilsen
Michal