Radio kommunikation på MC
Fra : Henrik Larsson

Dato : 29-04-01 22:12

Er der nogen der har efaringer med de licensfrie PMR radioner med VOX
(stemmestyret kald).

Nu er de nede i en pris hvor alle kan være med, men kan det bruges til
noget?
Generer vindstøj det stemmestyrede kald, eller kan man regulere sig ud af
problemet?

Er der kender nogle forhandlere af PMR radioer i (stor)København?

Mvh Henrik

Fra : Lars

Dato : 30-04-01 09:02

"Henrik Larsson" <henrik_l@mailme.dk> wrote in message

> Er der kender nogle forhandlere af PMR radioer i (stor)København?
xxxxxxxxxxxx

Hej!

Jeg ville gætte på at Betafon kan hjælpe dig, de har handlet med radioudstyr
i mange år, så mons ikke de har det ? Ellers er der måske IC Kommunikation i
folehaven (valby) - de handlede med cb & amatør radiorer for npgle år
tilbage, men om de stadig gør - aner jeg ikke.

/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Niels Drewes

Dato : 30-04-01 09:10

"Henrik Larsson" <henrik_l@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet?
>
> Er der kender nogle forhandlere af PMR radioer i (stor)København?

Aagesen i Hvidovre sælger sådanne radioer, Tommy Røhn testede dem i forrige
nummer af touringbladet.

BTW: touringklubben hvordan gik det til generalforsamlingen, kom der noget
nyt blod ind i toppen?

Vh

Niels