skivebremselås m. alarm
Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 22:24

Hvor finder man sådan en

Fra : Scooteristen

Dato : 20-04-04 00:21

Søg på "Xena" låse (de har dem vidst på louis.de)
Men du skal lige være opmærksom på at, de anmeldelser jeg har læst er MEGET
dårlige. Elektroniken skulle gå i stykker ret hurtigt, og selve låsen skulle
heller ikke være noget at skrive hjem om. Når alt dette er sagt skal det dog
erindres at jeg ikke selv har prøvet dem.

Scooteristen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-04-04 07:58

"selve låsen skulle heller ikke være noget at skrive hjem om"

Det er skivelåse jo generelt ikke. De er lette at "sætte ud af spillet..."

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hans Olesen

Dato : 20-04-04 06:38

KS motor i vejle har jeg købt min, glemmer aldrig at tage den af, jeg er
glad for den.
vh Hans

Fra : Kim A. C.

Dato : 20-04-04 07:44

>Hvor finder man sådan en

Jeg købte min hos Køge mccenter sidste forår. Den var billigere end hos
louis.de.

--
MVH: Kim Caspersen
XJ 600n

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=554

Fra : Flemming Kold

Dato : 21-04-04 08:26

Hvordan virker sådan en?

F.Kold. Kawasaki ZZR 1100

Fra : Henrik Milo

Dato : 21-04-04 15:24

Mener du ikke bare en almindelig lås som du sætter på skiven?? Den finder du
i så fald hos samtlige forhandlere. Har dog haft en med alarm, men den satte
ud og var nu lidt irriterende. Fandt den hos Enghave hvis nu du skulle være
interesseret. Har selv bare en fucker kædelås og så den lille med def. alarm
til sikre områder.

Mvh

Henrik
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=580