Chauffør til konfirmand 2.0
Fra : Tobias Larsen

Dato : 19-04-04 20:17

Jeg mangler en chauffør til at kører min "svoger" fra kirken og hjem hvor
festen skal holdes. Konfirmationen holdes på søndag den 25. klokken 10:00 i
Agerste kirke, festen holdes privat 2-3km derfra. Han er vild med store
sportsmaskiner(Hayabusa, ZX9-R, RSV Mille, R1 og så videre) Det ville være
super hvis en ejer af sådan et kørertøj kunne afse en times tid på søndag og
give en hjælpende hånd.
Jeg giver en kasse pils, penge til bensin eller lignende for ulejligheden.

Tobias Larsen, kontakt mig gerne på 26 74 35 47 eller på: tola "snabela"
aats "punktum" dk

Fra : Daniel Overby Hansen

Dato : 20-04-04 18:33

> Tobias Larsen, kontakt mig gerne på 26 74 35 47 eller på: tola "snabela"
> aats "punktum" dk

Det ville nok hjælpe lidt, hvis du skrev, hvor I landet han skulle
transporteres rundt

- Daniel

Fra : Tobias Larsen

Dato : 20-04-04 19:09

"Daniel Overby Hansen" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en
meddelelse news:c63ms5$1g9p$1@news.cybercity.dk...

> Det ville nok hjælpe lidt, hvis du skrev, hvor I landet han skulle
> transporteres rundt
>
> - Daniel

Agersted ligger i Nordjylland, 40km nord for Aalborg.

Tobias

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-04-04 10:56

"Daniel Overby Hansen" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> wrote in message

> Det ville nok hjælpe lidt, hvis du skrev, hvor I landet han skulle
> transporteres rundt

Hvoffor det - han vil jo betale dine transportudgifter

Fra : Jake

Dato : 21-04-04 10:03

Torben Scheel wrote:
> "Daniel Overby Hansen" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> wrote in message

> Hvoffor det - han vil jo betale dine transportudgifter

Det hjælper jo nok på overvejlserne om man orker, hvis man ved om det er
i den ene eller den anden ende af landet

/Jake

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-04-04 11:39

> Det ville nok hjælpe lidt, hvis du skrev, hvor I landet han skulle
> transporteres rundt

Agersted kirke, Dronninglund, ca. 40km nord for Aalborg.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Michal

Dato : 21-04-04 19:49

On Wed, 21 Apr 2004 12:39:24 +0200, Martin wrote:

> Agersted kirke, Dronninglund, ca. 40km nord for Aalborg.

Hmm, der ville jeg godt køre rundt på mc... Bare ærgeligt jeg bor helt
ovre på djæwleøen...

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Morten Rahbek

Dato : 21-04-04 16:36

Tobias Larsen wrote:

> [...]

> Tobias Larsen, kontakt mig gerne på 26 74 35 47 eller på: tola "snabela"
Hej Tobias.

Har du fundet en chauffør til på søndag?

Fra : Tobias Larsen

Dato : 21-04-04 18:32

"Morten Rahbek" <MAKSRahbek@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Tobias.
>
> Har du fundet en chauffør til på søndag?

Nej ikke endnu.

Tobias

Fra : Pingvinen

Dato : 25-04-04 17:27

Tobias Larsen wrote:
> [...]
>
> Tobias Larsen, kontakt mig gerne på 26 74 35 47 eller på: tola "snabela"

Jeg bor i frederikshavn og skal nok køre ham på drømme cyklen. en MZ ETZ
251 Fun fra 1993. kommer tit i drlund