tests af ny GSX-r 750
Fra : Michael

Dato : 18-04-04 15:56

Hej Alle

Jeg går og tænker på at købe en suzuki gsx-r 750 fra 00-01 altså den
"nye" model. Er der nogle der er bekendt med test af denne model. Hvad
mener i en rimelig pris vil være for en med under 10.000 km.

MVH/Michael

Fra : Ninja Rider

Dato : 18-04-04 18:42

Hejsa

> Jeg går og tænker på at købe en suzuki gsx-r 750 fra 00-01 altså den
> "nye" model. Er der nogle der er bekendt med test af denne model. Hvad
> mener i en rimelig pris vil være for en med under 10.000 km.

Jeg mener bestemt at der ligger en test på Mc.dba.dk

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-04-04 07:21

> Jeg går og tænker på at købe en suzuki gsx-r 750 fra 00-01 altså den
> "nye" model. Er der nogle der er bekendt med test af denne model. Hvad
> mener i en rimelig pris vil være for en med under 10.000 km.

kan det ikk svare sig at købe en fra i år? da den er faldet med 20.000kr.!
i 2000 kostede den vist 210.000kr. og med under 10.000km. så tror jeg ikk
den er faldet væsentligt mere end de 190.000kr. som den koster idag og så
er det den nyeste mod. med en del forbedringer og ændringer.

Men skal jeg være helt ærlig, så vil jeg hellere købe en 99'er der er meget
billigere. eller en af 1000ccm'erene.

bo-gsxR '99
www.skakmat.webbyen.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-04-04 07:28

> Jeg går og tænker på at købe en suzuki gsx-r 750 fra 00-01 altså den
> "nye" model. Er der nogle der er bekendt med test af denne model. Hvad
> mener i en rimelig pris vil være for en med under 10.000 km.

En rimelig pris ville nok være 160 af de store.

<http://www.motorbikestoday.com/reviews/Articles/suz_gsxr750k4_road.htm>

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85 og Suzuki GSX 250 X

Fra : Hans Holten-Lund

Dato : 20-04-04 13:48

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:TjKgc.654$2r2.238@news.get2net.dk...

> En rimelig pris ville nok være 160 af de store.

Der står en 2001'er hos enghave der har kørt 3900 km til 169.995,-

Mvh. Hans

Fra : Michael

Dato : 19-04-04 23:46

tak for svarene