|
| Moto GP Fra : Brian Laursen |
Dato : 18-04-04 14:11 |
|
Var der nogensinde nogen tvivl.....?? hmm njaaa jeg frygtede et øjeblik han
ville smide den, men nej lille og hurtig... Godt skulleret Valle
--
Venlig Hilsen
Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 14:32 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 15:10:48 +0200, "Brian Laursen"
<thunderace_dk@hotmail.com> wrote:
>Var der nogensinde nogen tvivl.....??
Hos mig var der, havde Max holdt sin linie, havde Rossi vist kørt dem
begge 2 af, han ville vist bare vinde lidt mere Biaggi, der igen lod
sig ryste.
> hmm njaaa jeg frygtede et øjeblik han
>ville smide den, men nej lille og hurtig... Godt skuldret Valle
Jeps det var flot og ganske udmærket for serien, lidt synd de kun var
de 2, stadigvæk et spændende race, jeg er spændt på at se hvordan
Honda så reagerer på det , de sidste de lavede med først at levere
2004'eren så sent var i hvert fald mindre smart - sæsonen er godt
igang....
Sorry Brian , den røg på din mail ved en fejl.
--
-Michael
| |
Brian Laursen (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Brian Laursen |
Dato : 18-04-04 14:37 |
|
MKS - 74 wrote:
> Hos mig var der, havde Max holdt sin linie, havde Rossi vist kørt dem
> begge 2 af, han ville vist bare vinde lidt mere Biaggi, der igen lod
> sig ryste.
Ja den var godt nok lidt snæver den scene... Riding accident whos to blame.
> Jeps det var flot og ganske udmærket for serien, lidt synd de kun var
> de 2, stadigvæk et spændende race, jeg er spændt på at se hvordan
> Honda så reagerer på det , de sidste de lavede med først at levere
> 2004'eren så sent var i hvert fald mindre smart - sæsonen er godt
> igang....
>
Ja Sete blev godt nok sat af til sidst. Hvordan endte sutsuki og kawa?
> Sorry Brian , den røg på din mail ved en fejl.
Skidt med det.
--
Venlig Hilsen
Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 14:42 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 15:36:31 +0200, "Brian Laursen"
<thunderace_dk@hotmail.com> wrote:
>Ja Sete blev godt nok sat af til sidst. Hvordan endte sutsuki og kawa?
Poster resultatet her i tråden ligeså snart det foreligger, MotoGP's
site sutter virkelig krans i denne weekend, folk incl. mig er ret
negative over det...
--
-Michael
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 15:00 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 15:41:36 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:
>Poster resultatet her i tråden ligeså snart det foreligger
Det gør det så nu...Roberts stod af og Hofmann havde et grimt styrt.
1. Valentino ROSSI ITA 43'50.218
2. Max BIAGGI ITA 43'50.428
3. Sete GIBERNAU SPA 43'57.473
4. Alex BARROS BRA 44'08.885
5. Nicky HAYDEN USA 44'14.312
6. Loris CAPIROSSI ITA 44'14.593
7. Colin EDWARDS USA 44'19.073
8. Makoto TAMADA JPN 44'26.753
9. Norick ABE JPN 44'26.861
10. Carlos CHECA SPA 44'29.502
11. Marco MELANDRI ITA 44'34.024
12. Shinya NAKANO JPN 44'34.138
13. John HOPKINS USA 44'46.246
14. Troy BAYLISS AUS 44'46.776
15. Shane BYRNE GBR 45'04.049 158.130
16. Jeremy McWILLIAMS GBR 45'12.424
17. Nobuatsu AOKI JPN 45'17.151
18. Michel FABRIZIO ITA 44'05.911 3 laps
Not Classified
Alex HOFMANN GER 24'18.922 157.011 13 laps
Neil HODGSON GBR 24'26.610 156.188 13 laps
Kenny ROBERTS USA 9'34.925 159.372 22 laps
Ruben XAUS SPA 6'37.600 153.633 24 laps
--
-Michael
| |
Armand (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 18-04-04 19:04 |
|
Brian Laursen <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en
news:40828462$0$11563$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> MKS - 74 wrote:
> > Hos mig var der, havde Max holdt sin linie, havde Rossi vist kørt dem
> > begge 2 af, han ville vist bare vinde lidt mere Biaggi, der igen lod
> > sig ryste.
>
> Ja den var godt nok lidt snæver den scene... Riding accident whos to
blame.
Det blev netop ikke en accident, men kun til en incident (á: hændelse)!
> > Jeps det var flot og ganske udmærket for serien, lidt synd de kun var
> > de 2, stadigvæk et spændende race,
Jup!
Mon ikke at linien er lagt for '04 :-/
> > ......jeg er spændt på at se hvordan Honda så reagerer på det
Yamaha holder garanteret en feed fest på tværs af team'ene
Allerede da målstregen var passeret var der en vild sammenblanding af
ellevilde Yamaha-crew's i alskens teamfarver der jublede sammen i pit'en
--
Armand.
| |
Richard (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Richard |
Dato : 18-04-04 14:46 |
|
Brian Laursen wrote:
> Var der nogensinde nogen tvivl.....??
Nej ikke, rigtig, hvis bare materiellet holdt hjem, skulle Rossi nok klare
det i sin brilliante kørestil. Havde Rossi kørt Honda igen i år, havde der
nok ikke været nogen infight i den forreste gruppe overhovedet
> hmm njaaa jeg frygtede et øjeblik han
> ville smide den, men nej lille og hurtig...
Det slog mig de første gange, Biaggi havde næsen foran, at med den urolige
kørestil ville han før eller siden enten sende en anden af banen eller
selv ryge ud. Biaggi er tydeligvis ikke så konsistent og sikker i sin
stil, som Rossi og Sete.
Det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig. Man kunne ønske for
F1-fans, at M. Schumacher & co. også ville bytte mærker lidt oftere - der
er eftrhånden ikke nogen spænding tilbage i løbene
Iøvrigt synes jeg at MotoGP-cyklerne lyder meget bedre i år, mere bas og
mindre ringen a la de gamle totaktsracere IMHO
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 15:09 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 13:46:12 +0000 (UTC), rpaderichard@netscape.net
(Richard) wrote:
>Det slog mig de første gange, Biaggi havde næsen foran, at med den urolige
>kørestil ville han før eller siden enten sende en anden af banen eller
>selv ryge ud. Biaggi er tydeligvis ikke så konsistent og sikker i sin
>stil, som Rossi og Sete.
Jeg ved ikke hvilket løb du har set, men Biaggi har netop (og er kendt
for) en meget ren 250'er stil, hans problem er derimod at han lader
sig ryste i infight og trækker sig (som han gjorde idag) eller taber
hovedet fuldstændig og laver noget uoverlagt.Det var for mig at se
helt tydeligt at Rossi smed M1'eren helt vildt og ganske uvant rundt
mens Biaggi blot kørte som han plejer, Yamahaen er tydeligvis ganske
svær at køre....Sete havde nogle problemer idag, kunne klart ikke
holde tempo, han fortalte iøvrigt allerede igår hvorfor .
--
-Michael
| |
Richard (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Richard |
Dato : 18-04-04 20:57 |
|
MKS - 74 wrote:
>>Det slog mig de første gange, Biaggi havde næsen foran, at med den urolige
>>kørestil ville han før eller siden enten sende en anden af banen eller
>>selv ryge ud. Biaggi er tydeligvis ikke så konsistent og sikker i sin
>>stil, som Rossi og Sete.
> Jeg ved ikke hvilket løb du har set,
Altså, vi taler om det sydafrikanske GP i dag, ikke så blot hvad Eurosport
viste, men ikke det hele - ville fx gerne have set mere af Edwards,
Hayden, Barros og Capirossis dueller
> men Biaggi har netop (og er kendt
> for) en meget ren 250'er stil, hans problem er derimod at han lader
> sig ryste i infight og trækker sig (som han gjorde idag) eller taber
> hovedet fuldstændig og laver noget uoverlagt.
Det lyder som den Biaggi, jeg genkender fra de seneste sæsoner - og i dag
de gange han i ca. runde 5-8 et par gange pressede sig foran Rossi...
>Det var for mig at se
> helt tydeligt at Rossi smed M1'eren helt vildt og ganske uvant rundt
> mens Biaggi blot kørte som han plejer, Yamahaen er tydeligvis ganske
> svær at køre...
Det er jo i virkeligheden en moderne Nimbus, rækk4er og sdådan, men ikke
desto mindre en flot præstatiopn af Burgess' team at få cyklen sat så godt
op på så kort tid - og Rossi at køre den i mål. Uden hans sikre gashånd og
store erfaring i slides, var det nok heller ikke gået
> Sete havde nogle problemer idag, kunne klart ikke
> holde tempo, han fortalte iøvrigt allerede igår hvorfor .
Nu så jeg ikke udesnedelsn i går, men da de viste dækvalget i starten af
løbet, regnede jeg med, at Sete måske satsede på at hans hårde bagdæk
kunne trumfe de andres medium-ditto i løbets sidste runder. Men det blev
vist ikke aktuelt - så hvad nævnte han selv som årsagen; Biaggis spritnye
stel, eller ?
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
| |
Armand (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 18-04-04 21:35 |
|
Richard <rpaderichard@netscape.net> skrev i en
news:c5umj4$ic8$1@abbeden.bunk.cc...
> MKS - 74 wrote:
>
> >>Det slog mig de første gange, Biaggi havde næsen foran, at med den
urolige
> >>kørestil ville han før eller siden enten sende en anden af banen eller
> >>selv ryge ud. Biaggi er tydeligvis ikke så konsistent og sikker i sin
> >>stil, som Rossi og Sete.
>
> > Jeg ved ikke hvilket løb du har set,
>
> Altså, vi taler om det sydafrikanske GP i dag, ikke så blot hvad Eurosport
> viste, men ikke det hele - ville fx gerne have set mere af Edwards,
> Hayden, Barros og Capirossis dueller
Hvad jeg kunne ane i baggrunden varede det ikke længe førend at 4-10plc. lå
som perler på en snor med luft imellem sig, så dér har der ikke været mange
dueller :-/
Når det kommer gang i motogp-hjemmesiden vil man kunne forsikre sig om hvor
steady at de enkelte har holdt deres placeringer via omgangs-skemaet!
--
Armand.
| |
Richard (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Richard |
Dato : 18-04-04 22:05 |
|
Armand wrote:
>>Altså, vi taler om det sydafrikanske GP i dag, ikke så blot hvad Eurosport
>>viste, men ikke det hele - ville fx gerne have set mere af Edwards,
>>Hayden, Barros og Capirossis dueller
>
> Hvad jeg kunne ane i baggrunden varede det ikke længe førend at 4-10plc. lå
> som perler på en snor med luft imellem sig, så dér har der ikke været mange
> dueller :-/
Som jeg husker det, lå Barros, Hayden, Edwards og Capirossi og på plads
4-7 i starten, men skiftede lidt rundt inden de til sidst kom ind i en
lidt anden orden. Så et eller andet må der vel være sket
> Når det kommer gang i motogp-hjemmesiden vil man kunne forsikre sig om hvor
> steady at de enkelte har holdt deres placeringer via omgangs-skemaet!
Ja, det er sikkert interessant, men det er nu mere interessant at følge
under løbet - uanset spændingen, der omgærdede Rossi, havde Eurosport
vel et par kameraer mere plus folk til at klippe mellem dem live, ville
jeg have forventet...
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
www.dfmc.dk/richard_pade - DK coordinator for honda-v4.com
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 22:10 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 19:57:24 +0000 (UTC), rpaderichard@netscape.net
(Richard) wrote:
>Det lyder som den Biaggi, jeg genkender fra de seneste sæsoner - og i dag
>de gange han i ca. runde 5-8 et par gange pressede sig foran Rossi...
Faktisk så gik han rent forbi i slipstream og acc., mens Rossi gik
indenom og bredt indtil flere gange fordi Yamahaen er sværere at holde
på linien, havde Biaggi holdt sin linie (hvad mange andre f.eks
Bayliss havde gjort) var de måske begge kørt af, men Rossi kender
Biaggi og ved han (oftest) trækker sig i infight, tvivler meget på at
han havde forsøgt det samme med Capirossi f.eks...Netop det er Biaggis
problem, kører han fra spids kan han ofte være svær at have med at
gøre, men i infight taber han som regel...
>Det er jo i virkeligheden en moderne Nimbus, rækk4er og sdådan, men ikke
>desto mindre en flot præstatiopn af Burgess' team at få cyklen sat så godt
>op på så kort tid - og Rossi at køre den i mål. Uden hans sikre gashånd og
>store erfaring i slides, var det nok heller ikke gået
Man kan nok ikke umiddelbart sammenligne Rossi's cykel med de øvrige
M1'ere, men rigtigt nok at næppe andre var sluppet godt fra det, det
var da også rimelig tæt på for ham....Yamaha havde nok foretrukket
lidt flere af deres kørere med oppe, men er sikkert godt tilfredse
alligevel, og som sagt meget fint for serien, nu skal Honda så reagere
og det bliver da spændende at se
> så hvad nævnte han selv som årsagen; Biaggis spritnye
>stel, eller ?
Se det videolink jeg har postet...
--
-Michael
| |
Richard (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Richard |
Dato : 18-04-04 22:33 |
|
MKS - 74 wrote:
> Yamaha havde nok foretrukket
> lidt flere af deres kørere med oppe, men er sikkert godt tilfredse
> alligevel,
Det er jo Y.s dilemma i år, som vi har talt om før: Vinder Rossi uden at
andre Y-kørere når i top 5-8, er det alene Rossis fortjeneste. Får Y.
bare en enkelt kører mere i top 5-8, får cyklen straks en anden
anerkendelse ,-)
> Se det videolink jeg har postet...
Tak, kigger på det.
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
www.dfmc.dk/richard_pade - DK coordinator for honda-v4.com
| |
D@n Dethlefsen (18-04-2004)
| Kommentar Fra : D@n Dethlefsen |
Dato : 18-04-04 15:30 |
|
Brian Laursen wrote:
> Var der nogensinde nogen tvivl.....?? hmm njaaa jeg frygtede et
> øjeblik han ville smide den, men nej lille og hurtig... Godt
> skulleret Valle
Ja, det var ret flot, især når man tænker på at næste Yamaha først blev nr.
9 !!!!.
I øverigt blev Rossi dermed den første kører der har vundet 2 ræs efter
hinanden på to forskellige mærker, og verdensmester skal han sgu også nok
blive i år.
I øvrigt synes jeg at "perfekte" Honda opfører sig lidt mærkeligt i år, havd
skal det til med et nyt stel der skal testes i træning/kvallen !!! Det
fatter jeg ikke ret meget af, hvorfor kunne det ikke vente til "næste" uge?
Ducati helt nede på en 6 plads, ikke godt, men heldigvis foran alle Yamaha
(-1) og et par få Honda`er.
Desuden var især 250 ræset ikke at kimse af, især flot at den lille
spanioler Pederosa og ikke at forglemme Porto som må af på 2 omgang og kørte
på banen som nr. 22, men alligvel fik en 3 plads.
--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 15:41 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 16:30:01 +0200, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:
>I øvrigt synes jeg at "perfekte" Honda opfører sig lidt mærkeligt i år, havd
>skal det til med et nyt stel der skal testes i træning/kvallen !!! Det
>fatter jeg ikke ret meget af, hvorfor kunne det ikke vente til "næste" uge?
De har skudt sig selv i foden og er havnet mellem 2 stole, de er
kontraktlig forpligtet til at give Repsol de nye dele først, men
besluttede så alt-alt for sent at give den nye 2004-spec. til
"customer"-teams'ne, hvilket helt klart gav bagslag idet de alle både
skulle teste den nye, race og overveje at benytte 2003'eren, Sete og
Max valgte den nye, men sagde allerede igår hvad de mente om den sag -
Max brokker sig altid, men Sete var ude med den skarpeste kritik jeg
har hørt allerede igår hvor han trods alt havde samme kval-tid som
Rossi, men var klar over at det ikke kunne bære et løb igennem -
hvilket det da heller ikke gjorde . Problemet er nok at de satser
på lidt for mange folk, mit gæt er at det hurtigt vil blive reduceret
til 2....
--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
| |
D@n Dethlefsen (18-04-2004)
| Kommentar Fra : D@n Dethlefsen |
Dato : 18-04-04 15:53 |
|
MKS - 74 wrote:
> On Sun, 18 Apr 2004 16:30:01 +0200, "D@n Dethlefsen"
> <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:
>
>> I øvrigt synes jeg at "perfekte" Honda opfører sig lidt mærkeligt i
>> år, havd skal det til med et nyt stel der skal testes i
>> træning/kvallen !!! Det fatter jeg ikke ret meget af, hvorfor kunne
>> det ikke vente til "næste" uge?
>
> De har skudt sig selv i foden og er havnet mellem 2 stole, de er
> kontraktlig forpligtet til at give Repsol de nye dele først, men
> besluttede så alt-alt for sent at give den nye 2004-spec. til
> "customer"-teams'ne, hvilket helt klart gav bagslag idet de alle både
> skulle teste den nye, race og overveje at benytte 2003'eren, Sete og
> Max valgte den nye, men sagde allerede igår hvad de mente om den sag -
> Max brokker sig altid, men Sete var ude med den skarpeste kritik jeg
> har hørt allerede igår hvor han trods alt havde samme kval-tid som
> Rossi, men var klar over at det ikke kunne bære et løb igennem -
> hvilket det da heller ikke gjorde . Problemet er nok at de satser
> på lidt for mange folk, mit gæt er at det hurtigt vil blive reduceret
> til 2....
Ok !!
Eller måske findes de bedste Honda "testkører" ikke længere i Repsol teamet,
Barros tro jeg ikke på og Hayden har i mine øje ikke erfaring nok. Nej, du
har helt ret sats på Sete, Colin og måske Max (har er bliver ikke min kop
te), så må vi jo håbe at det går op for Honda før sæsonen kommer for godt
igang, Yamaha hviler helt sikkert ikke på lauerbærerne det skal Rossi &
Burgess nok sørge for, og nok også den glade japanske Yamaha direktør der
var med Rossi på podiet
Det var faktisk "sjovt" at hører Sete i går efter kvallen, det var ikke
ligefrem den store optimisme han gav udtryk for, men han holdt da på
formerne og huskede at rose sin sponsorer & Honda. Rart at man også kan se
kørernes humør når det ikke er godt, der scorede han lige et point i min
bog.
Jeg ser frem til næste ræs, og håber i mit stille sin at Bayliss finder
løsning på at køre stærkt på den nye Duc ;-(
--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 16:45 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 16:52:41 +0200, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:
>Eller måske findes de bedste Honda "testkører" ikke længere i Repsol teamet
Det tror jeg heller ikke, Sete's potentiale til at udvikle er jeg lidt
usikker på, men Edwards er alm. kendt som en god udviklingskører, se
bare hvad der skete da han fik de dele han bad op til SP2'eren ....
,
>Barros tro jeg ikke på og Hayden har i mine øje ikke erfaring nok. Nej, du
>har helt ret sats på Sete, Colin og måske Max (har er bliver ikke min kop
>te), så må vi jo håbe at det går op for Honda før sæsonen kommer for godt
>igang,
Jeg tror der går max 3 runder, hvis der så har udkrystalliseret sig 2
mand der, så vil man nok se en indsnævring af feltet, 6 mand er for
mange retninger at skulle udvikle i... Max er heller ikke min kop te,
men hans køretalent (når han får lov at køre egne linier) kan man ikke
tage fra ham. Men Honda har jo sagt at de har mere i skufferne - jamen
fint nok, så lad os se det (rygterne siger iøvrigt en V3'er næste
år - hvis det passer er jeg en glad mand).
> Yamaha hviler helt sikkert ikke på lauerbærerne det skal Rossi &
>Burgess nok sørge for, og nok også den glade japanske Yamaha direktør der
>var med Rossi på podiet
Jeps der er allerede lovet nye dele, det har cyklen nu også behov for
IMO - Rossi så rimelig kvæstet ud og den var all-over-the-place, flot
at han holdt den på hjulene.
>Det var faktisk "sjovt" at hører Sete i går efter kvallen, det var ikke
>ligefrem den store optimisme han gav udtryk for
Nej en noget speciel udtalelse fra en mand der lige var blevet nr. 2,
i omtrent samme tid som poletiden men man skal se det i relation
til at Gresini-teamet har brugt det meste af deres testtid på
2003'eren og så får de smidt en ny spec i nakken kort før første løb,
som Edwards udtrykte det for et par uger siden "we got thrown a
curveball" - Interviewet kan man iøvrigt se her :
http://images.motograndprix.com/multimedia2/268/268488.wmv
>, men han holdt da på
>formerne og huskede at rose sin sponsorer & Honda.
Efter dog først mere eller mindre utilsløret at ha' givet udtryk for
sin utilfredshed med netop Honda's dispositioner :-=
> Rart at man også kan se
>kørernes humør når det ikke er godt, der scorede han lige et point i min
>bog.
Jeps - interviewet idag lod da heller ingen tvivl tilbage .
>Jeg ser frem til næste ræs, og håber i mit stille sin at Bayliss finder
>løsning på at køre stærkt på den nye Duc ;-(
Ducati-bossen har vistnok (noget modstræbende) indrømmet at den nye
2004'er er i den forkerte retning, og at de må hjem og revurdere...
--
-Michael
| |
D@n Dethlefsen (18-04-2004)
| Kommentar Fra : D@n Dethlefsen |
Dato : 18-04-04 19:35 |
|
MKS - 74 wrote:
> Det tror jeg heller ikke, Sete's potentiale til at udvikle er jeg lidt
> usikker på, men Edwards er alm. kendt som en god udviklingskører, se
> bare hvad der skete da han fik de dele han bad op til SP2'eren ....
SLAM, der fik jeg den...........igen
> rygterne siger iøvrigt en V3'er næste
> år - hvis det passer er jeg en glad mand.
Hvorfor bliver du glad af den grund, er V5 da ikke en fin cykel med masser
af muligheder endnu ?
> Ducati-bossen har vistnok (noget modstræbende) indrømmet at den nye
> 2004'er er i den forkerte retning, og at de må hjem og revurdere...
Den var ny, hvor har du hørt/læst det ?
Det håber jeg ikke er rigtig, så får vi jo ingen Duc på podiet i år ;-(
--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 22:18 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 20:35:14 +0200, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:
>Hvorfor bliver du glad af den grund, er V5 da ikke en fin cykel med masser
>af muligheder endnu ?
Ork jow, men en V3'er må veje mindre , årsagen skulle iøvrigt bl.a
være de nye brændstofrestriktioner der kommer til næste år
>Den var ny, hvor har du hørt/læst det ?
>Det håber jeg ikke er rigtig, så får vi jo ingen Duc på podiet i år ;-(
Læste det et sted i går aftes, at han havde udtalt det som reaktion på
såvel Capirossi' som Bayliss' kritik af den nye GP4 Desmosedici, at
den skulle justeres lidt hvor han før ret stædigt har holdt ved at man
ikke kunne få for mange heste...
--
-Michael
| |
Richard (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Richard |
Dato : 18-04-04 21:01 |
|
MKS - 74 wrote:
> De har skudt sig selv i foden og er havnet mellem 2 stole, de er
> kontraktlig forpligtet til at give Repsol de nye dele først,
? Skulle alle Honda's seks kørere ikke have lige vilkår i år? - var det
ikke hovedsageligt af den grund, at Rossi forlod Honda og repsol?
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
| |
MKS - 74 (18-04-2004)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 18-04-04 22:28 |
|
On Sun, 18 Apr 2004 20:01:13 +0000 (UTC), rpaderichard@netscape.net
(Richard) wrote:
>? Skulle alle Honda's seks kørere ikke have lige vilkår i år?
Til 1. løb jow (men de har iøvrigt også kørt en slingrekurs), men hvor
Repsol teamet har haft 2004-spec'en til rådighed i test har de andre
ikke-fabriksteams'ne først fået den fornyligt, og det er det Biaggi,
Gibernau og Edwards brokker sig over, først indstiller de 2003'eren
til noget nær perfektion, så bestemmer Honda sig kort før 1. løb at
give dem 2004'eren, hvilket betød at de skulle teste og race
samtidigt, hvilket er.... lidt svært . Men det er nu fint nok -
krigen er igang og vil vare hele året .
> - var det
>ikke hovedsageligt af den grund, at Rossi forlod Honda og repsol?
Det får du ham i hvert fald aldrig til at indrømme så , den sag er
iøvrigt nok noget mere speget end som så...
--
-Michael
| |
Ewan (18-04-2004)
| Kommentar Fra : Ewan |
Dato : 18-04-04 20:59 |
|
"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40827e5b$0$12226$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Var der nogensinde nogen tvivl.....?? hmm njaaa jeg frygtede et øjeblik
han
> ville smide den, men nej lille og hurtig... Godt skulleret Valle
>
Ja, jeg tvivlede sgu'. Jeg havde ikke troet at Yamaha'en kunne klare det,
hvis Honda'en slap forbi.
Jeg må et øjeblik have glemt en væsentlig detalje - at Rossi er en
fantastisk kører.
Det har helt sikkert heller ikke været let, men nu har Biaggi nogle sure
ord, han skal ædes i sig igen (fed fryd ;))
Ærgerligt at Barros gir' den som søndags-'bilist', sådan som han gør. Jeg er
godt klar over at han igen har fået et puf, men han burde være en af dem,
der kunne tilføre kampen i toppen lidt "spice". Håbet er selvfølgelig
lysegrønt, men hvis han ikke begynder at kæmpe denne sæson, så må de for min
skyld gerne give ham et los (ud)..!
CBX750
| |
Ukendt (19-04-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-04-04 20:38 |
|
Mén hvad skete der med MCcoy han var da slet ikke med er han helt ude af GP
:( , eller venter han på at de får Kawaen færdig fordi er der ikke noget med
at når han har kørt i 2 år så må han pille drossel sættet af = 34 hk
--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
| |
Allan Bojesen (19-04-2004)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 19-04-04 20:45 |
|
Per Emborg wrote:
> Mén hvad skete der med MCcoy han var da slet ikke med er han helt ude af GP
> :( , eller venter han på at de får Kawaen færdig fordi er der ikke noget med
> at når han har kørt i 2 år så må han pille drossel sættet af = 34 hk
Han kører Superbike - Xerox Ducati / Nortel Networks - 999 RS
http://www.worldsbk.com/Team.asp?p_S_Campionato=SBK&p_Team=10
Allan Bojesen
| |
Ukendt (19-04-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-04-04 20:48 |
|
Tak for MEGET hurtig svar
--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
"Allan Bojesen" <allan@NOSPAM.dkfritidmotorcykler.dk> skrev i en meddelelse
news:40842c0a$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Per Emborg wrote:
> > Mén hvad skete der med MCcoy han var da slet ikke med er han helt ude af
GP
> > :( , eller venter han på at de får Kawaen færdig fordi er der ikke noget
med
> > at når han har kørt i 2 år så må han pille drossel sættet af = 34 hk
>
> Han kører Superbike - Xerox Ducati / Nortel Networks - 999 RS
> http://www.worldsbk.com/Team.asp?p_S_Campionato=SBK&p_Team=10
>
> Allan Bojesen
| |
Allan Bojesen (19-04-2004)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 19-04-04 20:55 |
|
Per Emborg wrote:
> Tak for MEGET hurtig svar
>
Det var så lidt.
Man kan jo ligeså godt lave noget fornuftigt når man sidder og skøjter
rundt alligevel
Allan Bojesen
| |
|
|