Så fik jeg købt min raket!
Fra : Joachim B. Schmidt

Dato : 17-04-04 22:06

Efter at have set på en CBR600F2 og en Yamaha FZR600R besluttede jeg mig for
at købe Yamaha'en.

Så jeg er nu ejer af en Yamaha FZR600R '95 med en larmende Micron potte.

Er der nogle der har manualer eller lignende til den!?

/Joachim
Yamaha FZR600R '95

Fra : TheHobbit

Dato : 17-04-04 23:14

Joachim B. Schmidt wrote:
> Så jeg er nu ejer af en Yamaha FZR600R '95 med en larmende Micron
> potte.

Tillykke med dyret! Husk at opret en profil på dfmc.dk og smid nogle
billeder op så vi kan se den!!

See you out there!

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-04-04 15:21

Tillykke med den. Den skal nok give dig mange sjove timer de kommende
måneder

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Richard

Dato : 18-04-04 21:55

Joachim B. Schmidt wrote:

> Efter at have set på en CBR600F2 og en Yamaha FZR600R besluttede jeg mig for
> at købe Yamaha'en.

Hvad er det, havde du ikke is nok i maven til at vente og byde på den
tyske F2'er? - Den gik alligvel ikke så meget over de 3kEUR, som jeg
havde ventet

> Så jeg er nu ejer af en Yamaha FZR600R '95 med en larmende Micron potte.

Jamen tillykke alligevel, en dag bliver du jo nok klogere og finder over
i den rigtige fold

> Er der nogle der har manualer eller lignende til den!?

Har du set på links-siden på dmcn.dk, om der skulle være bid?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Joachim B. Schmidt

Dato : 19-04-04 11:07

> Hvad er det, havde du ikke is nok i maven til at vente og byde på den
> tyske F2'er? - Den gik alligvel ikke så meget over de 3kEUR, som jeg
> havde ventet

Det er nok nærmere uvisheden omkring afgiften. Og så det faktum at man ikke
helt ved hvad det er man byder på.

> Jamen tillykke alligevel, en dag bliver du jo nok klogere og finder over
> i den rigtige fold

Jeg prøvekørte en CBR600 F2'er samme dag som jeg købte Yamaha'en. Så jeg ved
hvad det er jeg siger nej tak til!

> Har du set på links-siden på dmcn.dk, om der skulle være bid?

Har fundet en haynes manual til den, men vil godt nok også gerne have
fingrene i en instruktionsbog.

/Joachim
FZR600R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=598

Fra : Richard

Dato : 19-04-04 19:18

Joachim B. Schmidt wrote:

> Det er nok nærmere uvisheden omkring afgiften. Og så det faktum at man ikke
> helt ved hvad det er man byder på.

Nej, ved køb af cykel på eBay er det - som altid - sikrest at se cyklen
først. Men for en jyde er det næppe heller det store problem at race en
tur til H:burg

> Jeg prøvekørte en CBR600 F2'er samme dag som jeg købte Yamaha'en. Så jeg ved
> hvad det er jeg siger nej tak til!

Virkeli, siger du det - interessant. Godt der er noget for enhver smag

> Har fundet en haynes manual til den, men vil godt nok også gerne have
> fingrene i en instruktionsbog.

Fandt du også de to links til sites med brugte manualer i UK og NZ? -
kunne jo være, de dukkede op der indimellem...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK