HJÆLP...
Fra : jacob johansen

Dato : 17-04-04 18:28

Hejsa...

Jeg er den lykkelige ejer af en GSX 600 F fra 1993.

MEN nu er blinkkontakten begyndt at "hænge", dvs. at jeg har svært
ved
at slå den fra når jeg har blinkket til venstre.

Er der nogen der har erfarringer med at reparere sådan en??
Eller ved hvad ellers jeg kan gører, udover at købe en ny da den
koster over 1500KR......

MVH Jacob Johansen

Fra : S.G

Dato : 17-04-04 19:28

> [...]
>
> Er der nogen der har erfarringer med at reparere sådan en??
> Eller ved hvad ellers jeg kan gører, udover at købe en ny da den

Har du forsøgt at skrue den af, skille den ad og rense den, for derefter at
smøre den ind i kontaktspray eller wd40? Det kan garanteret hjælpe dig af
med problemet

S.G
Odense
TL1000S

Fra : jacob johansen

Dato : 17-04-04 21:06

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> smøre den ind i kontaktspray eller wd40? Det kan garanteret hjælpe dig af

Nej jeg har ikke prøvet noget endnu!!! Jeg ville lige hvor let det var
først!!

MVH Jacob Johansen

Fra : S.G

Dato : 18-04-04 02:01

> Nej jeg har ikke prøvet noget endnu!!! Jeg ville lige hvor let det var
> først!!
Det er let. Et par skruer løsnes og der renses... :D
ihverfald billigere end at købe en ny.
Om ikke andet så find en brugt kontakt ved en ophugger hvis det altså ikke
hjælper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 22-04-04 10:16

jacob johansen griflede i
> MEN nu er blinkkontakten begyndt at "hænge", dvs. at jeg har svært
> ved
> at slå den fra når jeg har blinkket til venstre.

Dvs. du mener bare, at når man blinker til venstre hopper den ikke tilbage
til midterposition igen? Det gjorde min også når det var fugtigt i luften,
og lige pludselig hele tiden. Jeg skilte den blot ad (så godt jeg nu kunne
uden at skulle flå det hele af), og gav den noget kontaktrens. Siden da har
den hoppet fint frem og tilbage....

--
Hygge...
Daniel

Fra : jacob johansen

Dato : 22-04-04 20:14

Daniel Alstrup <4junk@FJERNc.dk> skrev:
> [...]
>min også når det var fugtigt i luften,
>og lige pludselig hele tiden. Jeg
>skilte den blot ad (så godt jeg nu kunne

Det har jeg prøvet...desvære uden held!!!

MVH Jacob Johansen