En bedrøvelig nyhed (MotoGP)..!
Fra : Ewan

Dato : 17-04-04 10:34

Anders Rasmussen har for travlt med sit eget ræs til samtidig at kunne
kommentere fuldtid på Eurosport, så den står på Claudings dumheder, evige
gentagelser og inkompetent selvsving, støttet af Hauges træge kommentarer.
Man kan dog håbe at Hauge i det mindste er opmærksom på det der sker i selve
løbet, så vi ikke ender med tåbelige gætterier om, hvilken dæktype de kører
på, mens de kører over målstregen..(?)
Hvad er værst:
1. At høre på Clauding eller
2. se MotoGP med lyden slået fra
...?

CBX750

NB: Der er ellers lagt op til en superspændende sæson. Rossi ser allerede
overlegen ud på Yamaha'en - og nu har Barros ingen dårlige undskyldninger
længere, han er ikke kun den næstbedst betalte kører, han er også
fabrikskører på andet år denne gang på den mest suveræne Honda - og Biaggi
må æde sine kommentarer om Rossi, fra slutningen af sidste sæson (...om ikke
at have alt det bedste udstyr til rådighed)
Og så er Robbin Harms med i en fuld sæson, det bliver spændende at se, hvad
han kan drive det til.

Fra : MKS - 74

Dato : 17-04-04 14:44

On Sat, 17 Apr 2004 11:33:32 +0200, "Ewan" <matus99@yahoo.com> wrote:

>Hvad er værst:
>1. At høre på Clauding eller
>2. se MotoGP med lyden slået fra
>..?

1 - Clauding er _for_ irriterende at høre på, men som tidligere
antydet så har man evt. muligheden for at høre den eng. speak via
deres feed på HP'en :

http://www.eurosport.com/home/pages/V3/L0/multimedia_Lng0.shtml

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Lars B Madsen

Dato : 17-04-04 17:51

MKS - 74 wrote:

> 1 - Clauding er _for_ irriterende at høre på, men som tidligere
> antydet så har man evt. muligheden for at høre den eng. speak via
> [...]

Nu ved jeg ikke hvordan det fungerer hvor i bor, men hvis man har stofanet i
Aalborg så er der også eurosport på engelsk..
--
Madsen - SZR 660

Fra : Janner

Dato : 17-04-04 18:06

> Nu ved jeg ikke hvordan det fungerer hvor i bor, men hvis man har stofanet
> Aalborg så er der også eurosport på engelsk..
> --
> Madsen - SZR 660

Ja netop plejer nappe den på engelsk .... de er sug sjove at høre på *S*

--
Hygge fra Onkel Jan
CBR929RR

Fra : Armand

Dato : 17-04-04 19:25

Janner <ask@me.not> skrev i en

> Ja netop plejer nappe den på engelsk .... de er sug sjove at høre på *S*

Jup!
Min favorit er fra sæsonstart (og måske banepremieren på Phillip island?) i
Australien for efterhånden længe siden:
Den ene af de engelske kommentatorer blev totalt overrasket over at starten
gik midt i al hans "opvarmnings-snak" og ovenikøbet var placeringerne
efter 1. sving absolut ikke til nogen af favoritternes fordel hvorfor hans
kommenteren indeholdt en lang række "what happens?" og "sensationel
race!" - - -
Indtil med-kommentatoren stilfærdigt brød ind efter ½ omgang med: " I
think it's the warm-up!" - Dyb stilhed, hvorefter 1.manden bekræftede
med: "Oh my goodness - yes it is!"

--
Armand.

Fra : Ewan

Dato : 17-04-04 23:35

"Janner" <ask@me.not> skrev i en meddelelse

> Ja netop plejer nappe den på engelsk .... de er sug sjove at høre på *S*

Netop, især hvis det stadig er Julian Ryder og (hvad hulen er det nu ham den
anden hedder..?)
Jeg har ikke hørt dem siden de blev erstattet af danske kommentatorer.

De føjede underholdning til spændingen

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 17-04-04 19:27

Lars B Madsen wrote:
> Nu ved jeg ikke hvordan det fungerer hvor i bor, men hvis man har
> stofanet i Aalborg så er der også eurosport på engelsk..

Hmm, jeg har tdc kabel. Der er kun Eurosport på en kanal. Skal man skifte
lydkanal, eller er det en helt anden tv-kanal? (Giver mit spørgsmål i det
hele taget mening?

Jens

Fra : Lars B Madsen

Dato : 17-04-04 21:37

Jens Blaabjerg wrote:

> Hmm, jeg har tdc kabel. Der er kun Eurosport på en kanal. Skal man
> skifte lydkanal, eller er det en helt anden tv-kanal? (Giver mit
> spørgsmål i det hele taget mening?
>
> Jens

På stofanet er det to separate kanaler, men der findes nogen kanaler som
sender flere sprog ud på samme frekvens (f.eks. dk på stereo og engelsk på
mono). Andre kanaler har en speciel funktion til multi-sprog.
--
Madsen - SZR 660

Fra : anders majland

Dato : 20-04-04 16:07

> På stofanet er det to separate kanaler

Tidligere blev mange tv kanalers lyd også sendt i stereo på fm radio.
Prøv at løbe radiolisten igennem.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Ewan

Dato : 17-04-04 23:39

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> 1 - Clauding er _for_ irriterende at høre på, men som tidligere
> antydet så har man evt. muligheden for at høre den eng. speak via
> [...]

Tak for tippet, Michael.
Jeg kan bare lige ikke gennemskue, hvordan det fungerer.
Er det kun mens løbet afvikles det virker eller hvilket link skal jeg
klikke?

Ewan

Fra : MKS - 74

Dato : 18-04-04 00:03

Ewan wrote:

> Tak for tippet, Michael.
> Jeg kan bare lige ikke gennemskue, hvordan det fungerer.
> Er det kun mens løbet afvikles det virker eller hvilket link skal jeg
> klikke?

Eurosport Radio udsender et live audio feed af hvad de nu engang sender på
deres TV-kanal 24 timer i døgnet, det skulle således gerne virke altid, og
gør det som regel også . Formatet for streamen er real audio, så du
skal kunne afspille det (afspilleren findes i en gratis version). Hvis du
klikker på det link jeg gav, kommer du til en side hvor du oppe i højre
hjørne kan se flg. "Listen to Eurosport 24/24!" under Eurosport radio,
klik på det så kommer du direkte til streamen.

--
-Michael